today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

MasterCard lansirao PayPass Wallet usluge

Kompanija MasterCard objavila je danas PayPass Wallet (PayPass novčanik) usluge, nove ponude na globalnom nivou za banke, trgovce i partnere koje će kupcima ubrzati i olakšati kupovinu u prodavnicama ili putem interneta omogućavajući im da na siguran način obave plaćanje jednostavnim klikom miša, dodirom ekrana tableta ili prinošenjem pametnih telefona.
PayPass Wallet usluge pružaju tri različita rešanja – PayPass Acceptance Network (PayPass Online i PayPass Contactless), PayPass Wallet i PayPass API (PayPass aplikacioni programski interfejs). Ove usluge omogućuju dosledan doživljaj kupovine, bez obzira gde i kako potrošač kupuje, kao i paket usluga digitalnog novčanika i razvojne alatke kako bi se olakšalo povezivanje ostalih wallet-usluga s PayPass Online prihvatnom mrežom. Kompanije American Airlines i Barnes & Noble biće među prvim trgovačkim partnerima koji će na svoje internet stranice dodati PayPass Online opciju plaćanja, a American Airlines će integrisati PayPass Wallet uslugu u svoje mobilne aplikacije.
„Potrošači žele da plaćanje obave bilo gde, bilo kako i bilo kada. Trgovci žele fleksibilnost i jednostavnu prihvaćenost digitalnog plaćanja kako bi povećali broj kupaca i u prodavnicama i na internetu“, izjavio je Ed Meklaflin, glavni direktor za plaćanja u nastajanju u kompaniji MasterCard. „Mi razumemo da kada je reč o plaćanju, nijedan novčanik neće prevladati. PayPass Wallet usluge pojednostavljuju proces kupovine tako što trgovcima, bankama i korisnicima pružaju više izbora i fleksibilnosti“.
PayPass Wallet usluge uključuju:

PayPass Acceptance Network (PayPass Online i PayPass Contactless) – pruža globalno dosledan način u pomoći trgovcima u da prihvate elektronska plaćanja preko više kanala, bez obzira na to da li se kupovina obavlja u prodavnicama pomoću NFC tehnologije ili putem interneta koristeći kompijuter, tablet ili pametni telefon. PayPass Online takođe omogućava jednostavan proces provere eliminišući potrebu za unosom podataka o kartici i dostavi na adresu prilikom svake kupovine.

PayPass Wallet – sveobuhvatni paket rešenja digitalni novčanik koji omogućava bankama, trgovcima i partnerima da ga koriste pod vlastitim imenom ili robnom markom. Ovaj paket čini elektronsku trgovinu sigurnom i jednostavnom omogućavajući potrošačima da sačuvaju podatke o plaćanju i dostavi proizvoda na pogodno i sigurno mjesto. PayPass Wallet je otvoren, pa ga takođe mogu koristiti korisnici American Express, Discover, Visa i ostalih debitnih i pripejd kartica.

PayPass API – omogućava partnerima da spoje vlastite digitalne novčanike u PayPass Acceptance Network koristeći MasterCard proveru, detekciju prevare i overu usluga, omogućavajući svojim potrošačima da kupuju gde god je PayPass prihvaćen – preko interneta ili u prodavnicama.

Kompanija MasterCard će osigurati dostupnost PayPass Wallet usluga partnerima u trećem kvartalu 2012. godine, inicijalno u SAD, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu i Australiji, a zatim, postepeno i u ostalim zemljama. PayPass Wallet usluge će se vremenom proširiti kako bi potrošačima stvorile potpuni doživljaj kupovine pružajući im dodatne vrednosti i usluge: brzi uvid u stanje na računu pre obavljanja kupovine, kontrolu potrošnje i upozorenja primljena u stvarnom vremenu, kao i pružanje ciljanih ponuda, kupona i naprednih programa lojalnosti.
„Mi u kompaniji American Airlines posvećeni smo pružanju fleksibilnih mogućnosti i funkcionalnosti našim potrošačima putem njihovih mobilnih uređaja“, izjavio je Ričard Elizon, izvršni direktor odeljenja za interaktivni marketing kompanije American Airlines. „Integrisanjem PayPass usluge u naše mobilne aplikacije, transakcije će biti brže i jednostavnije, a sigurnost kakva se očekuje od brenda kao što je MasterCard je zagarantovana“.
„Potrošači se nalaze na ključnoj prekretnici tamo gde je prihvaćenost pametnih telefona dostigla vrhunac, a više od 50% Amerikanaca posjeduje jedan takav uređaj“, izjavio je Mark Periš, potpredsednik odeljenja za marketing usmeren na zadržavanje i lojalnost korisnika za Barnes & Noble.com. „Tehnologija koja će omogućiti potrošačima plaćanje putem mobilnih uređaja već je dala rezultate, a kompanija Barnes & Noble se ponosi time što je vodeći trgovac u ovoj tehnološkoj smjeni.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!