Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

MasterCard lansirao PayPass Wallet usluge

Kompanija MasterCard objavila je danas PayPass Wallet (PayPass novčanik) usluge, nove ponude na globalnom nivou za banke, trgovce i partnere koje će kupcima ubrzati i olakšati kupovinu u prodavnicama ili putem interneta omogućavajući im da na siguran način obave plaćanje jednostavnim klikom miša, dodirom ekrana tableta ili prinošenjem pametnih telefona.
PayPass Wallet usluge pružaju tri različita rešanja – PayPass Acceptance Network (PayPass Online i PayPass Contactless), PayPass Wallet i PayPass API (PayPass aplikacioni programski interfejs). Ove usluge omogućuju dosledan doživljaj kupovine, bez obzira gde i kako potrošač kupuje, kao i paket usluga digitalnog novčanika i razvojne alatke kako bi se olakšalo povezivanje ostalih wallet-usluga s PayPass Online prihvatnom mrežom. Kompanije American Airlines i Barnes & Noble biće među prvim trgovačkim partnerima koji će na svoje internet stranice dodati PayPass Online opciju plaćanja, a American Airlines će integrisati PayPass Wallet uslugu u svoje mobilne aplikacije.
„Potrošači žele da plaćanje obave bilo gde, bilo kako i bilo kada. Trgovci žele fleksibilnost i jednostavnu prihvaćenost digitalnog plaćanja kako bi povećali broj kupaca i u prodavnicama i na internetu“, izjavio je Ed Meklaflin, glavni direktor za plaćanja u nastajanju u kompaniji MasterCard. „Mi razumemo da kada je reč o plaćanju, nijedan novčanik neće prevladati. PayPass Wallet usluge pojednostavljuju proces kupovine tako što trgovcima, bankama i korisnicima pružaju više izbora i fleksibilnosti“.
PayPass Wallet usluge uključuju:

PayPass Acceptance Network (PayPass Online i PayPass Contactless) – pruža globalno dosledan način u pomoći trgovcima u da prihvate elektronska plaćanja preko više kanala, bez obzira na to da li se kupovina obavlja u prodavnicama pomoću NFC tehnologije ili putem interneta koristeći kompijuter, tablet ili pametni telefon. PayPass Online takođe omogućava jednostavan proces provere eliminišući potrebu za unosom podataka o kartici i dostavi na adresu prilikom svake kupovine.

PayPass Wallet – sveobuhvatni paket rešenja digitalni novčanik koji omogućava bankama, trgovcima i partnerima da ga koriste pod vlastitim imenom ili robnom markom. Ovaj paket čini elektronsku trgovinu sigurnom i jednostavnom omogućavajući potrošačima da sačuvaju podatke o plaćanju i dostavi proizvoda na pogodno i sigurno mjesto. PayPass Wallet je otvoren, pa ga takođe mogu koristiti korisnici American Express, Discover, Visa i ostalih debitnih i pripejd kartica.

PayPass API – omogućava partnerima da spoje vlastite digitalne novčanike u PayPass Acceptance Network koristeći MasterCard proveru, detekciju prevare i overu usluga, omogućavajući svojim potrošačima da kupuju gde god je PayPass prihvaćen – preko interneta ili u prodavnicama.

Kompanija MasterCard će osigurati dostupnost PayPass Wallet usluga partnerima u trećem kvartalu 2012. godine, inicijalno u SAD, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu i Australiji, a zatim, postepeno i u ostalim zemljama. PayPass Wallet usluge će se vremenom proširiti kako bi potrošačima stvorile potpuni doživljaj kupovine pružajući im dodatne vrednosti i usluge: brzi uvid u stanje na računu pre obavljanja kupovine, kontrolu potrošnje i upozorenja primljena u stvarnom vremenu, kao i pružanje ciljanih ponuda, kupona i naprednih programa lojalnosti.
„Mi u kompaniji American Airlines posvećeni smo pružanju fleksibilnih mogućnosti i funkcionalnosti našim potrošačima putem njihovih mobilnih uređaja“, izjavio je Ričard Elizon, izvršni direktor odeljenja za interaktivni marketing kompanije American Airlines. „Integrisanjem PayPass usluge u naše mobilne aplikacije, transakcije će biti brže i jednostavnije, a sigurnost kakva se očekuje od brenda kao što je MasterCard je zagarantovana“.
„Potrošači se nalaze na ključnoj prekretnici tamo gde je prihvaćenost pametnih telefona dostigla vrhunac, a više od 50% Amerikanaca posjeduje jedan takav uređaj“, izjavio je Mark Periš, potpredsednik odeljenja za marketing usmeren na zadržavanje i lojalnost korisnika za Barnes & Noble.com. „Tehnologija koja će omogućiti potrošačima plaćanje putem mobilnih uređaja već je dala rezultate, a kompanija Barnes & Noble se ponosi time što je vodeći trgovac u ovoj tehnološkoj smjeni.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!