Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing „od usta do usta“ ključ je uspeha!

Marketing „od usta do usta“ ključ je uspeha Jumeirah Group Dubai, rekao je direktor sektora korporativnih komunikacija ove kompanije Piers Schreiber na nedavno održanoj konferenciji „The Corporate Communications Experience“. „Moja kompanija ne ulaže mnogo novca u klasično oglašavanje na televiziji ili u novinama, jer smatramo da to nije pametno uložen novac. Naša marketinška strategija je drugačija. Trudimo se da osluškujemo i razumemo tržište, da svakodnevno pridobijemo nove goste, a to postižemo tako što motivišemo naše stalne klijente da nas preporuče svojim prijateljima ili rodbini. Mi se trudimo da se sa njima povežemo i na intelektualnom i na emotivnom nivou. To je naš ključ uspeha“, objasnio je Schreiber. On je dodao da nije poenta da na Facebook stranicu ili na neke turističke sajtove okačite profesionalne fotografije, već da to treba da urade ljudi koji su bili kod vas i oni na koje ste ostavili dobar utisak. „Trudimo se da oživimo naš brend, da ljudi na društvenim mrežama pričaju o nama, da razmenjuju iskustva, da ih motivišemo da nas preporuče. To je mnogo spontanije, jeftinije i efikasnije oglašavanje“, zaključio je direktor sektora korporativnih komunikacija Jumeirah Group Dubai. Prema njegovim rečima, nema svrhe da se ulaže mnogo novca u oglašavanje, ali ono što se uloži ipak mora da bude u pravom momentu i na pravom mestu. „Jumeirah Group Dubai je fokusirana na organizaciju događaja, edukaciju naših gostiju, ali i na motivaciju zaposlenih, jer su oni pokretači svega“. Schreiber je na kraju prezentacije zaključio da su zaposleni ti koji stvaraju ili ruše reputaciju kompanije, i da na njih menadžment, posebno u oblasti turizma, mora da obrati najviše pažnje.

Pogledajte jedan od oglasnih TV spotova kompanije Jumeirah Group:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!