Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Clio nagrada za Folksvagen

Međunarodna Clio nagrada dodeljena je Folksvagenu kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje biće dodeljena Folksvagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u Njujorku. Folksvagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine.
Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju. „Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Folksvagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou“, rekao je Luca de Meo, direktor marketinga Folksvagen Grupe.
„Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama.“ Folksvagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne oglasne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su „The Bark Side“ i „The Dog Strikes Back“, Jetta „Flyboy“ i Passat „Change Room“.

Izvor: S media

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!