Međunarodna Clio nagrada dodeljena je Folksvagenu kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje biće dodeljena Folksvagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u Njujorku. Folksvagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine.
Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju. „Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Folksvagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou“, rekao je Luca de Meo, direktor marketinga Folksvagen Grupe.
„Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama.“ Folksvagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne oglasne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su „The Bark Side“ i „The Dog Strikes Back“, Jetta „Flyboy“ i Passat „Change Room“.
Izvor: S media