Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 991

Nova kampanja Banca Intese

0

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Banca Intesa, u saradnji sa Lpt Communication osmislila je i kreirala dva nova oglasna TV spota u cilju promocije pogodnosti prilikom korišćenja bilo koje bankovne kartice ove banke.

Budite pažljivi kada prelazite ulicu!

0

Kreativni tim agencije DDB osmislio je i kreirao šokantnu kampanju za australijsko udruženje pešaka. Oglasi poručuju da ipak nije dobra ideja da nosite slušalice dok prelazite ulicu.

Ko je izgubio mega „starku“ u Knez Mihajlovoj?

0

Kreativni tim agencije Skills Division organizovali su za vikend u Knez Mihailovoj ulici farbanje džinovskog modela najpoznatije Converse patike, popularne “starke”. Građani, ličnosti iz javnog života i predstavnici medija bili su u prilici da na ovu veliku patiku dodaju boje za ovu sezonu i tako učestvuju u stvaranju unikatne beogradske “starke”, navodi se u saopštenju agencije Skills Division.

Zaustavljen pad slobode medija u svetu

Prvi put u poslednjih osam godina nije zabeležen pad medijskih sloboda u svetu na globalnom nivou, navedeno je u godišnjem izveštaju američke nevladine organizacije Freedom House, koji je objavljen dva dana pre obeležavanja Svetskog dana slobode medija.

Srbija dobila prvi “digitalni kiosk”

Pokretanjem prve domaće onlajn novinarnice od ovog meseca i korisnici interneta u našoj zemlji imaju mogućnost da sve novine pronađu na jednom mestu. Medijski portal novinarnica.net, pokrenut početkom meseca, prvi je sajt u našoj zemlji koji će korisnicima omogućiti pristup i čitanje svih domaćih štampanih medija na jednom mestu.

Kamion radosti stigao u Srbiju

0

Coca-Cola „Kamion radosti“ koji je obišao mnoge zemlje sveta povodom predstojećeg Evropskog fudbalskog prvenstva EURO 2012, stigao je i u Srbiju. U Beogradu je započeo svoje putovanje, tokom koga će u naredna dva meseca obići 21 grad u Srbiji i obradovati sve ljubitelje fudbala i ovog čuvenog napitka.

Jeff Soto & Chevrolet

0

Poznati street art umetnik Jeff Soto je ostvario inspirativnu saradnju sa automobilskom kompanijom Chevrolet na novom projektu. Chevrolet je predstavio svoj novi model automobila Sonic u koji je ugrađen robot koji prska boju. Jeff je uz pomoć ovakvog modela kreirao fantastičan grafit.

Novine će izumreti za 20 godina

SVET – Medijski tajkun Rupert Murdoch predviđa da bi novine mogle izumreti u naredne dve decenije. Predsednik korporacije News, koji poseduje The Sun i The Times u Velikoj Britaniji, istakao da internet „ometa“ štampane medije.

Traže zabranu „nemoralne“ reklame

0

Ukrajinski ambasador u Holandiji Aleksandar Horin zatražio je povlačenje reklame, koja holandskim ženama savetuje da ne šalju svoje muškarce na fudbalsko prvenstvo Evrope u Ukrajini i Poljskoj, kako bi sačuvale svoje veze. Na spornoj reklami pojavljuje se Holanđanka koja na „Guglu“ ukuca „Ukrajinske žene“ i na prvoj strani dobije seriju fotografija mladih Ukrajinki oskudno odevenih i u izazovnim pozama.

LAV pivo predstavilo novi vizuelni identitet

0

Kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom LAV pivo, organizovala je u subotu na Kalemegdanu u Beogradu, jedan od najoriginalnijih pivskih događaja u Srbiji i regionu, koji je okupio skoro 2.000 građana, ljubitelja piva i zabave. Ovaj jedinstveni događaj organizovan je sa ciljem da se na autentičan način pruži podrška novom vizuelnom identitetu brenda uz učešće što većeg broja ljudi.