Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 990

NDNV: Vlasti se ne pridržavaju Medijske strategije

Predsednik Izvršnog odbora Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV) Nedim Sejdinović kritikovao je u petak vlasti u Srbiji i ocenio da se ne pridržavaju Medijske strategije koju su sami doneli. Sejdinović je na tribini rekao da je država već na startu pokazala da ne želi da se pridržava Akcionog plana iz Medijske strategije, tako što nije primenila Zakon o kontroli državne pomoći, već je nastavila da finansira državne medije i tako ugrožava konkurenciju i formiranje medijskog tržišta.

Sporna olimpijska reklama na Foklandima

0

Uoči najvećeg sportskog takmičenja na svetu, argentinska vlada je lansirala TV spot snimljen na Foklandskim ostrvima u kome se pojavljuje atleta iz te zemlje koji učestvuje na Letnjim Olimpijskim igrama 2012. u Londonu. „Da bi se takmičili na britanskom tlu vežbamo na argentinskom tlu“, poruka je reklame.

„Pink“ i dalje najgledaniji

Najgledanija komercijalna televizija sa tokom aprila bila je TV Pink, pokazuju poslednji podaci agencije za istraživanje gledanosti AGB Nielsen. Žestoka borba na medijskom nebu Srbije, koja je vođena poslednje dve godine među komercijalnim emiterima, nije rezutirala ozbiljnijom promenom bar kada su pozicije koje nacionalni emiteri zauzimaju u ukupnoj gledanosti.

Pre kupovine informišemo se na Internetu!

0

Prema anketi koju je oglasna mreža ZepterADS sprovela na temu navika korisnika interneta u Srbiji, u procesu kupovine i donošenju kupovne odluke online mediji nastavljaju da dobijaju na značaju. Gotovo polovina ispitanika (48.62%) se uvek pre kupovine prvo informiše na internetu o aktuelnim cenama i ponudama. Pored TV reklame i oglasa u novinama, ispitanici su komentare kupaca na internetu i online oglase svrstali među najuticajnije kada je u pitanju donošenje odluke o kupovini određenog proizvoda.

Od Sunca do Interneta

0

Zahvaljujući studentskom projektu „EkoPark – spoj prirode i tehnologije“, koji je dobitnik stipendije kompanije Filip Moris iz Niša juče je dobio prvi park sa solarnim panelima. „EkoPark“ posetiocima omogućava da napune bateriju na laptop računaru i besplatno pristupe internetu, a sve uz pomoć električne energije dobijene iz sunca.

UNS: Sloboda medija danas kao pre 5. oktobra

Sloboda medija u Srbiji danas je na najnižem nivou od petooktobarskih promena, istaklo Udruženje novinara Srbije povodom Dana slobode medija. U proglasu povodom Svetskog dana slobode medija Udruženje novinara Srbije (UNS) pozvalo je zbog toga novinare i medijske radnike da od 11.55 do 12.00 prekinu program u elektronskim medijima, pročitaju proglas ili ga objave na ekranima.

Za redizajn logotipa Evropske komisije 400 hiljada evra

0

Evropska komisija potrošila je gotovo 400.000 evra za redizajn logotipa i za ubačene linije iza zastave evropskog bloka koje predstavljaju obrise sedišta u Briselu, piše britanski Daily Telegraph. Troškovi angažovanja grafičkog dizajnera, koji je dodao linije, iznosili su 130.000 evra.

Osniva se Asocijacija kreativnih manifestacija Jugoistočne Evrope

0

”Mikser” organizuje kreativni samit koji će na Mikser festivalu okupiti predstavnike svih relevantnih manifestacija iz regiona koje se bave razvojem i afirmacijom kreativnih disciplina. Zahvaljujući ovoj inicijativi organizacije ”Mikser”, čiji je cilj osnivanje asocijacije za unapređenje saradnje na razvoju kreativne ekonomije jugoistočne Evrope, Beograd će biti centar koji povezuje šesnaest najznačajnijih manifestacija iz Albanije, Austrije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije.

Živeli prijatelji!

0

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, kompanija Heineken, u saradnji sa agencijom Grey Beograd, osmislila je i kreirala kampanju u cilju promocije dobro poznatog pivskog brenda Pils Plus.

U TV spotu prikazane su različite realne životne situacije u kojima vam je potrebna pomoć prijatelja. „Ako se usudi da poželi lepoticu, tvoja je dužnost da zabavljaš telohranitelja; Kada želi da napravi red, pomoći ćeš mu da nađe sve ono što nije tražio; Kad kaže – pevaj, tvoje je samo da pitaš – koliko glasno?“ Kao što zaključujete, akcenat novog oglasnog spota je na prijateljstvu, pa tako glasi i slogan kampanje „Živeli prijatelji“.