Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 989

Kompanija Toshiba osvojila pet red dot nagrada

0

Kompanija Toshiba dobila je pet prestižnih red dot priznanja za 2012. godinu za svoje uređaje. STOR.E EDITION osvojio je red dot nagradu “najbolji među najboljima u 2012” – najprestižnije priznanje na jednom od najvećih takmičenja za dizajn na svetu.

Potpiši za Partizan ili za Zvezdu!

0

U saradnji sa beogradskom agencijom „McCann Erickson“, mt:s je nedavno lansirao dva nova oglasna TV spot u cilju promocije postpejd usluge. U pitanju su oglasni spotovi koji predstavljaju logičan nastavak prošlogodišnje kampanje pod nazivom „Prepajd moj klub“, a koja je bila usmerena ka navijačima dva večita rivala – Partizana i Crvene Zvezde.

Mikserovim gostovanjem počinje saradnja „Beograda 2020“ i Maribora

0

Gostovanjem “Mikser festivala” sa projektom “Young Balkan Designers” (“Mladi balkanski dizajneri”) na Međunarodnom festivalu kreativnih komunikacija – “Magdalena” u Mariboru od 17. do 20. maja 2012, otpočeće saradnja između Maribora, kao aktuelne evropske prestonice kulture i inicijative “Beograd 2020”, kao najznačajnijeg strateškog kulturnog projetka grada Beograda.

Može li novinar biti primoran da imenuje anonimni izvor?

Kako novinar da postupi ako sud naredi da se otkrije poverljiv izvor?
Da li da ga otkrije i izazove prezir i osudu od strane kolega iz medija, ili da prkosi sudskoj naredbi i po svaku cenu zaštiti izvor, držeći se svetih vrednosti novinarske etike? Sa ovakvom dilemom je trenutno suočena poznata litvanska novinarka Laima Lavaste. Dok joj mač pravde visi nad glavom, ova nepokorna novinarka, koja piše za dnevni list Litvansko jutro (Lietuvos Rytas), prolazi kroz period neizvesnosti izazvan njenim odbijanjem da se pokori zahtevima pravosuđa.

Iz sve snage!

0

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Apatinska pivara, u saradnji sa agencijom Leo Burnett, osmislila je i kreirala novi oglasni TV spota u cilju promocije novog proizvoda u portfoliju ove kompanije – Jelen Strong.

Slika Majkla Džeksona u novoj kampanji za Pepsi

1

Slika preminulog pevača Majkla Džeksona biće upotrebljena u novoj marketinškoj kampanji za „Pepsi“, saopštila je ova američka kompanija. „Pepsi“ je objavio da je dobio dozvolu od fondacije Majkla Džeksona da koristi njegovu sliku u novoj globalnoj marketinškoj kampanji, a tačni uslovi dogovora još nisu objavljeni.

Brendiraj sebe!

0

Novi servis „Brendiraj sebe“ (BrandYourself), omogućava korisnicima da vide ko ih je tražio na internetu, kao i da kontrolišu svoju reputaciju. Uz pomoć njega će svako od korisnika može da određuje koji će se linkovi prvi pojavljivati kada se ukuca njihovo ime u neku od „pretraga“.

Reklame namenjene deci nezdrave!

0

Čak 66,67 odsto reklamiranih proizvoda namenjenih deci je nezdravo, pokazalo je istraživanje Pokreta potrošača Beograda. Prema rečima Petra Bogosavljevića, predsednika Pokreta potrošača Beograda, zloupotrebe u reklamiranju postoje kod svih namirnica.

Političke kampanje za sva vremena

Bez obzira u kom delu sveta žive, građani u toku predizborne kampanje bombardovani su različitim i ne mnogo kreativnim političkim oglasima. Međutim, neke kampanje svetskih lidera ipak su zabeležene kao drugačije i kampanje koje se i danas pamte. Portal Constitution Daily predstavio je deset, po njihovoj oceni, najboljih političkih oglasnih TV spotova, a koje su koristili kandidati za predsedničke izbore u SAD-u od 1952. do 2008. godine.

Bez odlaganja: O položaju mladih umetnika

0

Marginalizovan položaj mladih vizuelnih umetnika u Beogradu tema je grupne izložbe “Bez odlaganja” koja će biti otvorena od 8. do 20. maja u Kulturnom centru Grad, a obuhvata i radionice za srednjoškolce o savremenoj umetnosti. Izložbeni projekat “Bez odlaganja”, čije su autorke Ana Bogdanović i Jelena Vojvodić, nastao je u okviru izložbeno-debatnog i edukativnog programa koji se odvija u KC Grad, a ima za cilj da predstavi, afirmiše, analizira, teorijski promatra i umreži mlade umetnike koji deluju u domenu savremene skulpture.