today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

NIS postaje lider u biznisu s uljima

Pored skoro 180 NISOTEC proizvoda koji se plasiraju na tržište u više vrsta pakovanja, NIS konstantno prati dešavanja na tržištu motornih ulja i novih generacija motora i u skladu s tim razvija nove proizvode. Reč je o motornim uljima koja su nastala korišćenjem savremenih tehnologija, temeljnim istraživanjem tržišta i osluškivanjem potreba kupaca, saopštila je ova kompanija.
Pored brenda NISOTEC, NIS je i ovlašćeni distributer G-energy ulja za Balkan. Ova linija ulja i maziva “Gaspromnjefta” proizvodi se u Italiji po najnovijoj tehnologiji i namenjena je premijum sektoru. G-energy brend obuhvata asortiman sintetičkih i polusintetičkih ulja namenjenih motorima evropskih, japanskih i američkih proizvođača putničkih automobila poslednje generacije. Direkcije maziva NIS a.d. u protekloj godini zabeležila je zapažene poslovne rezultate, koji kompaniju približavaju ostvarenju jednog od strateških ciljeva – dostizanja regionalne liderske pozicije u biznisu sa uljima.
U prošloj godini ostvaren je rast prometa od 75% u odnosu na 2010. godinu, a rezultati u prvom kvartalu 2012. godine ukazuju na nastavak trenda rasta. Započeto je i osvajanje regionalnog tržišta proširenjem distributerske mreže na BiH, Crnu Goru, Makedoniju, Mađarsku, Sloveniju, kao i Hrvatsku, Bugarsku, Rumuniju i Albaniju. Kvalitet NISOTEC proizvoda dokazan je i prošlogodišnjim osvajanjem velikog šampionskog pehara na Međunarodnom poljoprivrednim sajmu u Novom Sadu za kvalitet proizvoda, kao i sa sedam velikih zlatnih, četiri zlatne i jedne srebrne medalje za kvalitet.
– Ovaj cilj ostvarili smo stalnim radom na poboljšanju kvaliteta proizvoda, savremenom organizacijom poslovanja, angažovanjem stručnog kadra, kao i novim vizuelnim identitetom koji prati savremene trendove u dizajnu i kvalitet proizvoda. U ovoj godini nastavićemo da ulažemo u nove proizvode i unapređenje njihovog kvaliteta, planiramo dalje povećanje plasmana kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu – istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!