Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

NIS postaje lider u biznisu s uljima

Pored skoro 180 NISOTEC proizvoda koji se plasiraju na tržište u više vrsta pakovanja, NIS konstantno prati dešavanja na tržištu motornih ulja i novih generacija motora i u skladu s tim razvija nove proizvode. Reč je o motornim uljima koja su nastala korišćenjem savremenih tehnologija, temeljnim istraživanjem tržišta i osluškivanjem potreba kupaca, saopštila je ova kompanija.
Pored brenda NISOTEC, NIS je i ovlašćeni distributer G-energy ulja za Balkan. Ova linija ulja i maziva “Gaspromnjefta” proizvodi se u Italiji po najnovijoj tehnologiji i namenjena je premijum sektoru. G-energy brend obuhvata asortiman sintetičkih i polusintetičkih ulja namenjenih motorima evropskih, japanskih i američkih proizvođača putničkih automobila poslednje generacije. Direkcije maziva NIS a.d. u protekloj godini zabeležila je zapažene poslovne rezultate, koji kompaniju približavaju ostvarenju jednog od strateških ciljeva – dostizanja regionalne liderske pozicije u biznisu sa uljima.
U prošloj godini ostvaren je rast prometa od 75% u odnosu na 2010. godinu, a rezultati u prvom kvartalu 2012. godine ukazuju na nastavak trenda rasta. Započeto je i osvajanje regionalnog tržišta proširenjem distributerske mreže na BiH, Crnu Goru, Makedoniju, Mađarsku, Sloveniju, kao i Hrvatsku, Bugarsku, Rumuniju i Albaniju. Kvalitet NISOTEC proizvoda dokazan je i prošlogodišnjim osvajanjem velikog šampionskog pehara na Međunarodnom poljoprivrednim sajmu u Novom Sadu za kvalitet proizvoda, kao i sa sedam velikih zlatnih, četiri zlatne i jedne srebrne medalje za kvalitet.
– Ovaj cilj ostvarili smo stalnim radom na poboljšanju kvaliteta proizvoda, savremenom organizacijom poslovanja, angažovanjem stručnog kadra, kao i novim vizuelnim identitetom koji prati savremene trendove u dizajnu i kvalitet proizvoda. U ovoj godini nastavićemo da ulažemo u nove proizvode i unapređenje njihovog kvaliteta, planiramo dalje povećanje plasmana kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu – istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva.

Izvor: 24sata

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!