Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 988

Produžen rok za Dan D!

0

Međunarodni festival dizajna DAN D ove godine će se održati od 15. do 17. juna u Staroj klaonici u Zagrebu, a centralna izložba festivala ponovo će okupiti najzanimljivije autore i autorske timove iz regiona do 35 godina starosti. Rok za prijave na konkurs za učestvovanje na pomenutoj izložbi je produžen do 10. maja!

Promene na čelu Izvršnog odbora UniCredit banke Srbija

0

Nakon dobijanja saglasnosti od Narodne banke Srbije, na čelo Izvršnog odbora UniCredit Bank Srbija stupio je Klaudio Ćezario. Funkciju predsednika Izvršnog odbora banke je preuzeo od Klausa Priveršeka koji je od decembra 2007. godine bio na čelu banke. Priveršek će svoju profesionalnu karijeru nastaviti na novoj poziciji u okviru Grupe.

Potraga za održivim modelom

Kako naplatiti sadržaj na internetu?

Osim brojnih prednosti koje su web 2.0 tehnologija i internet doneli savremenom novinarstvu, pojavio se i jedan veliki problem sa kojim se trenutno suočavaju gotovo svi štampani mediji. Po prvi put u istoriji glavna preokupacija medijskih kuća više nije pitanje koji sadržaj publika u datom trenutku želi, jer broj pregleda i komentara nepogrešivo signaliziraju šta korisnike najviše interesuje, već kako taj sadržaj naplatiti. Novine koje nemaju sopstvene portale odavno su izgubili trku sa konkurencijom, a one koje ih imaju najćešće sadržaj nude besplatno. Iako takva praksa deluje potpuno neodrživo, još uvek niko sa sigurnošću ne može da tvrdi šta je u ovom trenutku najbolje rešenje.

Sensation se vraća u Beograd 12. maja

0

Sensation se vraća u Beograd 12. maja posle izuzetno uspešne permijere održane prošle godine. Mesto dešavanja je sada već tradicionalno Beogradska arena, gde je održana i konferencija za medije na kojoj su učestvovali zvanični predstavnici spektakla Sensation, kao i partneri: Martin van der Ven, direktor Insomnia Global SEE, organizator Sensation događaja u Srbiji; Klaudija Voseberg, reditelj Sensation teme Innerspace; Tom Bartels, Sensation menadžer; Dejan Veselinov, direktor Turističke organizacije Beograda; Dejan Petričević, direktor Beogradske arene; Erik Petersen, sekretar Ambasade Kraljevine Holandije u Beogradu; Jovana Mladenović, koordinator za komunikacije kompanije Carlsberg; Marina Kotevski, Mr. Stefan Braun PR menadžer; Dušica Tomanović, XYZ Premium Fashion Store, direktor za premium brendove.

P.R.A. čovek – Ivan Tasovac

0

Stipendija za besplatno pohađanje Poslovne škole za public relations u Beogradu dodeljena je Danijeli Mrđan, studentkinji treće godine Fakulteta političkih nauka, koja je prema mišljenju žirija, uradila najbolji esej na temu „P.R.A. čovek“. Danijela je u svom radu opisala kao P.R.A. čoveka, Ivana Tasovca, upravnika Beogradske filharmonije.

Kriza i internet prepolovili tiraž štampe

Svuda u svetu ekonomska kriza je prepolovila tiraž štampanih medija, a ono što prvenstveno ugrožava štampu jesu internet i elektronski mediji. Na drugom Pres medija samitu, koji je nedavno održan u Beogradu, predstavnici medija zaključili su da su novine i pored krize pokazale sposobnost da se prilagode tržištu uz primenu novih tenologija. Novinarska udruženja u Srbiji nedavno su se izborila za Medijsku strategiju i time povećala šansu da štampa pronađe svoje mesto u budućnosti.

Beograd na jedan dan postao centar prodaje!

0

Konferencija „The Sales experience“, prvi skup svetskih stručnjaka u oblasti prodaje, održan je juče u hotelu Zira u Beogradu, a okupio je predstavnike odeljenja prodaje vodećih svetskih kompanija i pokazao kako 2012. godina može postati godina o kojoj ste sanjali, samo ako imate pravu strategiju prodaje.

Evolucija PR profesije

0

Svet se mnogo izmenio u poslednjih stotinu godina. Da bi opstali i snašli se u džungli društvenih medija, PR profesionalci moraju da razvijaju svoju kreativnost, nove kanale komunikacije, ali nesumnjivo u tesnoj vezi sa online medijima. U nastavku vam predstavljamo zanimljivu infografiku portala

U filmskoj industriji online oglašavanje ima veliki uticaj

0

SVET – Uspeh koji je postigao film „Igre gladi“ (375 miliona dolara zarade u Americi) najverovatnije će imati priličan efekat na industriju TV oglasa. Naime, uspeh ovog distopijskog filma je postignut oglašavanjem na društvenim mrežama, kao što su Fejsbuk ili Tviter, što znači da je kompanija Lajonsgejt potrošila 15-20 miliona dolara manje nego da je, kao što drugi holivudski studiji rade, išla na oglašavanje preko televizije. Zbog toga je logično pretpostaviti da će i drugi studiji ubrzo krenuti putem Lajonsgejta.

Uskoro brend „Made in Space“

0

SVET – Evropska svemirska agencija (ESA) planira da pokrene kampanju kojom će promovisati novi brend, kako bi skrenula pažnju na višestruke koristi od ulaganja u Međunarodnu svemirsku stanicu (MS). Lista proizvoda i tehnologija koji su nastali zahvaljujući svemirskom istraživanju je poduža, od memorijske pene do ušnog toplomera, ali je naučnicima sve teže da svetu koji se suočava sa finansijskom krizom opravdaju astronomske račune za proučavanje kosmosa. Naučnici su, naime, zabrinuti zbog najava novih kresanja budžeta svemirskim agencijama i strahuju da njihov doprinos ekonomskom razvoju neće biti dovoljno priznat.