today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako su neki brendovi dobili ime?

Nazivi pojedinih kompanija vrlo su neobični, a toliko smo se navikli na njih da to uopšte ne primećujemo. Sa imenima popularnih brendova susrećemo se na svakom koraku, a jeste li se nekada zapitali kako su nastali? Popularna nemačka marka sportske odeće i obuće Adidas ime je dobila zahvaljujući osnivaču kompanije Adolfu Dasleru, kog su prijatelji zvali Adi. Spajanjem nadimka i prva tri slova prezimena, nastao je Adidas.
Nike je ime grčke boginje pobede, a popularni znak te kompanije simbolizuje njen let. Američka softverska kompanija Adobe nosi ime po potoku koji teče iza kuće suosnivača te kompanije Johna Varnoka, dok je ime kompanije IBM nastalo kada je Tom Watson odlučio da stekne prednost nad svojim bivšim poslodavcima koji su prodavali proizvode samo na nacionalnom nivou.
Svetski poznata IKEA nosi naziv koji je kombinacija prvih slova imena i prezimena osnivača Ingvara Kamprada, prvih slova imanja i sela u kojem je odrastao – Elmtarid i Agunarid. Lego je kombinacija danskih reči „leg godt“, što znači – igraj dobro. Lego takođe na latinskom znači „sastavljam“, iako iz te kompanije poručuju da je u pitanju slučajnost.
Popularno gazirano piće Coca-Cola ime je dobila prema sastojcima koji se koriste u proizvodnji, a reč je o kombinaciji lišća koke i orašastih proizvoda koji piću daju ukus. Pepsi svoj naziv duguje enzimu za probavu – pepsinu. Poznato je da je Volkswagen narodni automobil u Nemačkoj, pa u skladu sa tim je i ime koje znači – narodni automobil. Starbucks coffee, najpoznatiji lanac kafića na svetu i brend kafe dobio je naziv po liku iz romana Moby Dick Hermana Melvillea – po Starbucku, zapovedniku palube na brodu, koji je jako voleo kafu.
Jedan od najpoznatijih pretraživača Yahoo! dobio je ime prema rečju koju je smislio Jonathan Swift u svojoj knjizi „Guliverova putovanja“. Prema Swiftu, Yahoo znači – osoba koja je toliko odbojnog izgleda da je jedva moguće nazvati čovekom. Osnivači Yahoo-a David Filo i Jerry Yang, često su se u šali nazivali yahooima, pa je tako i ime kompanije ostalo do danas.

Izvor: Glas Slovenije

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!