Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 987

Zaboraviti prazna saopštenja

0

Kriza je reč koja se u medijima najčešće pominje u poslednjih nekoliko godina. I Srbija je zahvaljujući njoj postala deo evropske i svetske zajednice: nije nam ni gore ni bolje nego drugima. Ima li nekih profesija koje su je iskoristile i reč kriza preokrenule u svoju korist? Mnogi će reći da su to odnosi sa javnošću, jer u Srbiji nikada nije bilo više PR agencija i PR-ova kao u poslednjih nekoliko godina.

Srpski mladi dizajneri oduševili posetioce Sajma nameštaja u Milanu

0

„Stolice za poneti” koje su učenici Tehničke škole „Drvo art“ kreirali tokom prošlogodišnje kreativne radionice „Dizajn igralište” oduševile su kako publiku tako i druge učesnike nedavno završenog Sajma nameštaja u Milanu, koji važi za najznačajniju svetsku smotru u toj oblasti.

HURA: U Hrvatskoj padaju prihodi od oglašavanja

0

REGION – Hrvatsko tržište oglašavanja prošle je godine sa 1,65 milijardi kuna zabeležilo pad od pet posto, čime se nastavio kontinuirani pad tog tržišta od 2009. Ni ove se godine ne očekuje preokret tog negativnog trenda nego dalji pad od minimalno tri posto, podaci su i procene Gospodarsko interesnog udruženja društava za tržišno komuniciranje – HURA.

Clio nagrada za Folksvagen

0

Međunarodna Clio nagrada dodeljena je Folksvagenu kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje biće dodeljena Folksvagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u Njujorku. Folksvagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine.

Da li je novinarstvo u krizi?

SVET – Novinarstvo je u krizi! To je vapaj koji često čujete od novinara na Zapadu i lako je videti zašto. Istraživanje koje je 2010. sprovedeno u Velikoj Britaniji procenjuje da je od 2001. bez posla ostalo između 15.000 i 20.000 novinara, a taj broj se nastavio povećavati i tokom posljednje dve godine. U Velikoj Britaniji radna mesta novinara nisu se smanjivala samo u dnevnim novinama. BBC je bio prisiljen otpustiti hiljade radnika. Sredstva ove medijske kuće su zamrznuta i morala je smanjiti troškove Svetskog servisa koji je, inače, direktno finansirala britanska vlada.

Izabrano novo rukovodstvo Hrvatske udruge za odnose s javnošću

0

REGION – Na izbornoj Skupštini Hrvatske udruge za odnose s javnošću održanoj 8. maja 2012. u Zagrebu, izabrano je novo rukovodstvo ove organizacije. Za predsednicu Udruge sa mandatom od dve godine izabrana je Aleksandra Kolarić, direktorica korporativnih komunikacija i marketinga za PannonAdria regiju, Deloitte Advisory Services. Za predsednicu Nadzornog odbora izabrana je Dubravka Jusić, rukovodilac korporativnih komunikacija Vipnet i direktorica internih komunikacija A1 telekom, a predsednica Suda časti HUOJ-a u novom mandatu je Dijana Kobas Dešković, direktorica agencije Spona komunikacije.

Marketing „od usta do usta“ ključ je uspeha!

0

Marketing „od usta do usta“ ključ je uspeha Jumeirah Group Dubai, rekao je direktor sektora korporativnih komunikacija ove kompanije Piers Schreiber na nedavno održanoj konferenciji „The Corporate Communications Experience“. „Moja kompanija ne ulaže mnogo novca u klasično oglašavanje na televiziji ili u novinama, jer smatramo da to nije pametno uložen novac. Naša marketinška strategija je drugačija.

Poslovanje na „časnu reč“ kada su tiraži novina u pitanju – više ne postoji!

Izvršna menadžerka kompanije ABC Srbija Neda Lukić specijalno za Marketing mrežu govori o realnim oglasnim potencijalima štampanih i online medija u Srbiji, objašnjava zašto i koliko su se budžeti u oblasti oglašavanja smanjili u proteklih dve godine i ističe uspešnu saradnju sa organizacijama IREX i USAID u cilju uvođenja svetskih standarda u srpsku medijsku industriju.

MasterCard lansirao PayPass Wallet usluge

0

Kompanija MasterCard objavila je danas PayPass Wallet (PayPass novčanik) usluge, nove ponude na globalnom nivou za banke, trgovce i partnere koje će kupcima ubrzati i olakšati kupovinu u prodavnicama ili putem interneta omogućavajući im da na siguran način obave plaćanje jednostavnim klikom miša, dodirom ekrana tableta ili prinošenjem pametnih telefona.

Istraživanje: Ko su i šta rade community menadžeri?

0

Krajem marta portal Netokracija i MojPosao pokrenuli su istraživanje o jednom od najnovijih na internetu rođenih zanimanja – community menadžmenta. Da li ste li znali da se preko 90 posto CM-ova uči svom poslu putem blogova poput Netokracije, da skoro svi uređuju Facebook fan stranice i više od tri četvrtine Twitter profile?