Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Održan “Serbia Online Advertising Tour” u Kragujevcu

U organizaciji ABC Srbija, IREX i USAID, nedavno je u Kragujevcu održan drugi regionalni Serbia Online Advertising Tour, koji je okupio oko 50 učesnika iz web, medijske i advertajzing industrije. Seminar je organizovan sa ciljem da pomogne razvoj web sajtova i lokalnog preduzetništva centralne Srbije. Seminar je otvorila Jelena Jovanović, poznata blogerka, web aktivistkinja i članica Piratske Partije. Prisutnima je objasnila kako da pronađu kupce na internetu, kao i to kako da primene različite oblike promocije primenjive na internetu. Navela je čitav niz primera promocije koji mogu biti korisni za biznis od kojih su mnogi i besplatni.
Ivana Zirojevic, ko-osnivač i direktor internet servisa www.donesi.com je prisutnima predstavila razvoj ovog servisa i predstavila uspešan primer lokalizacije web biznisa, ili pravilnije rečeno, sada već hiperlokalizacije ovog servisa koji se do sada proširio na nekoliko gradova. Kao ključni faktor uspeha ovog servisa navela je važnost striktnog definisanja target grupe na početku svakog projekta. Najvažnija karakteristika ciljne grupe u slučaju www.donesi.com je kupovna moć oblasti koju ovaj servis pokriva.
Ivan Ćosić je pričao o sadržaju web sajtova i pratećim servisima. Prezentovao je modele uspešnih koncepata predstavljanja proizvoda i servisa na internetu. Ukazao je na trendove koje google diktira, inovacije u onlajn sferi i demonstrirao različite pristupe u kreiranju sadržaja zavisno od toga kakve tehnologije će koristiti za pristupanje tim sadržajima. Ivan Ćosić je posvetio posebnu pažnju fazama razvoja web sajtova i radu na njihovom konstantnom poboljšavanju. Srđan Erceg, CEO i partner u agenciji Huge Media je prisutnima, a pre svega vlasnicima web sajtova, približio kako funkcionišu media buying agencije za zakup medijskog prostora na internetu i objasnio kakvi su sajtovi traženi od strane klijenata. Ohrabrio je prisutne na networking i razmenu informacija i kontakata. Ispred Digitalne Agende prisutnima se predstavio Slobodan Marković koji je predstavio ideju iza “Vodiča za elektronsku kupovinu”. Pošto doba elektronske kupovine definitivno dolazi i u Srbiju, Marković je naglasio da je neophodno znati i neke osnovne stvari o tehnologijama koje se tom prilikom koriste kako bi građani u tom procesu ostali zaštićeni. Prisutnima su ovom prilikom uručeni i primerci “eKupovina Vodiča za kupce u elektronskoj trgovini”.

Više informacija, kao i prezentacije sa Serbia Online Advertising Tour-a u Kragujevcu možete preuzeti ovde.

Izvor: ABC Srbija

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!