today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Inovativna prodaja Biomedovih proizvoda na Facebook-u

Kompanija Biomed omogućila je svojim fanovima na Fejsbuku da njene proizvode naručuju ne napuštajući ovu društvenu mrežu. U tu svrhu kreirani su posebni “Biomed Fejsbuk paketi” za smanjenje telesne težine ili povećanje telesne mase. Oni se sastoje od dva pakovanja Biomeda 4 ili Biomeda 6, a kao poklon je predviđeno sredstvo za povećanje otpornosti organizma Immunizer. Paketi su osmišljeni tako da obezbede potrebnu količinu proizvoda za oko mesec dana korišćenja, a naručivanje je brzo i jednostavno uz unos najosnovnijih potrebnih podataka. Posle naručivanja sledi potvrda narudžbine i njena brza dostava. Neposredno pred pretpostavljeni trenutak kada bi klijent trebalo da potroši sredstvo koje koristi sistem vrši automatsko podsećanje da je potrebno izvršiti novu narudžbinu. Time su korisnici Fejsbuka kojih u Srbiji ima skoro tri milona u mogućnosti da se, uz druženje sa prijateljima i šerovanje zanimljivih sadržaja, “na klik mišem” pobrinu za svoje zdravlje i liniju i kvalifikuju za titulu “Biomed Appruved”.
Sem za prodaju postojećih kompanija Biomed svoju Fejsbuk stranicu koristi i za predstavljanje novih proizvoda pa je tako novi Biomedov proizvod Prostatol Bio premijerno predstavljen korisnicima ove društvene mreža. Jelena Vukašinović, generalni direktor kompanije Biomed, smatra ovo novom epohom u komunikaciji kompanije na čijem je čelu sa javnošću: ”Kompanija Biomed je od svog nastanka posebnu pažnju, uz kvalitet proizvoda i blagodeti koje oni donose korisnicima, poklanjala iznalaženju efektnih načina za njihovo predstavljanje. Svima je poznat slogan “Da si Biomed pila u autobusu bi bila!” koji čak ima svoj zaseban fan pejdž na Fejsbuku sa preko 30.000 fanova. Konstantno pratimo interesovanja potencijalnih klijenata i nastojimo da im se obratimo tamo gde oni jesu na najefektniji način. Pokretanje i održavanje fan pejdža Biomeda na Fejsbuku koji ima već preko 10.000 fanova izraz je našeg praćenja duha vremena i savremenih trendova u komunikaciji. Omogućavanjem da se naši proizvodi naruče direktno sa stranica ove društvene mreža izvršeno je proširivanje prostora poslovanja koji će u budućnosti dobijati sve više na značaju”.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!