Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ciljanom komunikacijom na Facebook-u do novih studenata

Američki koledž u Grčkoj ACG predstavio se potencijalnim budućim studentima iz Srbije isključivo na društvenoj mreži „Facebook“. Kroz formiranje i promociju grupe zainteresovane za njegov rad unutar koje je promovisan video kanal ovo visokoškolske ustanove targetirani su mladi ljudi koji planiraju da nastave svoje školovanje i zanimaju ih teme iz oblasti obrazovanja.
Promocija je rađena kombinacijom odabira po demografskoj strukturi i ključnim rečima. Za manje od mesec dana ovu stranicu posetilo je i lajkovalo više od 12.000 osoba, od kojih su 75% uzrasta između 15 i 22 godine. Osim osnovih činjenica o ACG-u koje su ih sačekale na uvodnoj strani i zanimljivosti iz istorije i kulture Grčke na raspolaganju im je bio i ceo mini-veb sajt unutar „Facebook“ strane sa korisnim informacijama, linkovima i kontaktom i odgovarano je na njihova pitanja o uslovima studiranja.
– Kreativni koncept koji smo osmislili zasnivao se na prenošenju poruke budućim studentima putem serije kratkih i efektnih informativnih spotova postavljenih na „Youtube“. Njihovo dalje prezentovanje potencijalnim studentima u različitim zemljama prepustili smo lokalnim partnerskim agencijama uz preporuku da se maksimalno iskoristi potencijal društvenih medija jer su oni koji treba da prime poruku i razmisle o studijama u Grčkoj veći deo svog dana tamo. Odabir konkretnih kanala i načina distribucije prepustli smo lokalnim partnerskim agencijama – izjavio je Ben Manson, direktor odeljenja za društvene medije u londonskoj agenciji „The Digital Tribe“ koja je regionalno sprovela ovu kampanju.
Nikola Sologub, direktor agencije „HomePage“ koja je u Srbiji sprovela ovu kampanju o fokusu na „Facebook“ kaže:
– S obzirom na rasprostranjenost „Facebook“ kod nas, posebno među mlađom populacijom i zahteve kampanje njegov odabir kao osnovnog kanala komunikacije sa ciljnom grupom bio je logičan izbor a i pokazao se kao dobro rešenje. Nadam de da će i domaće visokoškolske ustanove prihvatiti ovu činjenicu i uskoro unaprediti svoju komunikaciju sa budućim i ostvarenim studentima kroz društvene mreže.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!