Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ciljanom komunikacijom na Facebook-u do novih studenata

Američki koledž u Grčkoj ACG predstavio se potencijalnim budućim studentima iz Srbije isključivo na društvenoj mreži „Facebook“. Kroz formiranje i promociju grupe zainteresovane za njegov rad unutar koje je promovisan video kanal ovo visokoškolske ustanove targetirani su mladi ljudi koji planiraju da nastave svoje školovanje i zanimaju ih teme iz oblasti obrazovanja.
Promocija je rađena kombinacijom odabira po demografskoj strukturi i ključnim rečima. Za manje od mesec dana ovu stranicu posetilo je i lajkovalo više od 12.000 osoba, od kojih su 75% uzrasta između 15 i 22 godine. Osim osnovih činjenica o ACG-u koje su ih sačekale na uvodnoj strani i zanimljivosti iz istorije i kulture Grčke na raspolaganju im je bio i ceo mini-veb sajt unutar „Facebook“ strane sa korisnim informacijama, linkovima i kontaktom i odgovarano je na njihova pitanja o uslovima studiranja.
– Kreativni koncept koji smo osmislili zasnivao se na prenošenju poruke budućim studentima putem serije kratkih i efektnih informativnih spotova postavljenih na „Youtube“. Njihovo dalje prezentovanje potencijalnim studentima u različitim zemljama prepustili smo lokalnim partnerskim agencijama uz preporuku da se maksimalno iskoristi potencijal društvenih medija jer su oni koji treba da prime poruku i razmisle o studijama u Grčkoj veći deo svog dana tamo. Odabir konkretnih kanala i načina distribucije prepustli smo lokalnim partnerskim agencijama – izjavio je Ben Manson, direktor odeljenja za društvene medije u londonskoj agenciji „The Digital Tribe“ koja je regionalno sprovela ovu kampanju.
Nikola Sologub, direktor agencije „HomePage“ koja je u Srbiji sprovela ovu kampanju o fokusu na „Facebook“ kaže:
– S obzirom na rasprostranjenost „Facebook“ kod nas, posebno među mlađom populacijom i zahteve kampanje njegov odabir kao osnovnog kanala komunikacije sa ciljnom grupom bio je logičan izbor a i pokazao se kao dobro rešenje. Nadam de da će i domaće visokoškolske ustanove prihvatiti ovu činjenicu i uskoro unaprediti svoju komunikaciju sa budućim i ostvarenim studentima kroz društvene mreže.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!