Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 985

Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno

0

U više članica EU redovno se krši zakonska odredba da trajanje reklama i TV prodaje ne sme da prelazi 12 minuta po satu televizijskog programa. Emiteri uglavnom poštuju zabrane o reklamiranju alkohola, ali više od 50% najčešće prikazivanih reklama na neki način krši odredbe Direktive o audiovizuelnim medijima i uslugama u EU u delu koji se odnosi na alkohol.

Dodeljene nagrade IdejaX festivala

0

U subotu su, u sklopu završne večeri drugog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodeljene nagrade X i Mixx za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim i online medijima. Nagrade X dodeljene su u 21 kategoriji, koje su bile podeljene u dve osnovne grupe: Najbolje na tržištu (13) i Najbolje od zanata (8).

Počeo Sajam tehnike i tehničkih dostignuća

0

Na Beogradskom sajmu danas je počeo 56. Međunarodni sajam tehnike i tehničkih dostignuća na kojem će se predstaviti više od 500 izlagača iz 23 zemlje. Sajam će trajati do 18. maja i na njemu će biti predstavljene najnovije tehnologije za sve grane industrije, nacionalne privrede mnogih zemalja, a biće organizovan i prateći stručni skupovi, kao i prezentacije izlagača i demonstracije proizvoda i usluga.

Reklame srpskih firmi na albanskom

0

I pored čestih administrativnih prepreka, regionalna robna razmena srpskih kompanija sa okruženjem raste. Kompanija je srpska, roba je srpska i promotivni film je sniman u Srbiji međutim jezik na kome se govori je albanski. Zbog velikog interesovanja na tržištu na kome većina stanovništa govori Albanskim jezikom, fabrika stočne hrane Jabuka je spremila promotovni film na tom jeziku – kako bi svojim kupcima koji kupuju skoro petinu ukupne proizvodnje izašla u susret.

Za “PRiZNANJE” prijavljeno 69 radova

0

Konkurs za 15. jubilarnu dodelu godišnjih prestižnih nagrada „PRiZNANJE“ zvanično je zatvoren u petak 11. maja, a na adresu Društva Srbije za odnose s javnošću pristiglo je ukupno 69 radova. Konkurs je tradicionalno rapisalo Društvo Srbije za odnose s javnošću, strukovna organizacija PR profesionalaca, a nagrada „PRiZNANJE“ dodeljuje se pojedincima, organizacijama, kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Ove godine nagrade će biti dodeljene u 13 kategorija.

Telenor predstavio Dobre stvari

0

Kompanija Telenor predstavila je danas u Srbiji svoj novi projekat, portal Dobre stvari. Portal koji ima pretenzije da postane vaš novi homepage uvezuje feedove sa najvećih društvenih mreža (Facebook, Twitter i LinkedIn), najvažnije vesti, vremenske podatke, ali i informacije o svom računu, ukoliko su korisnik mreže ovog operatera. Radi se o portalu dostupnom u web i mobilnoj varijanti, koji vam nakon registracije nudi mogućnost personalizovanja izgleda portala, izdvajanja vama važnih stvari od onih manje bitnih, postavljanja novih i premeštanja postojećih vidžeta.

Beogradska nedelja dizajna u Parizu

0

Pred sedmu Beogradsku nedelju dizajna, veliki kreativni festival u Evropi, koji se održava od 4. do 10. juna u Beogradu, u Kulturnom centru Srbije u Parizu otvorena je izložba „Najbolje sa Beogradske nedelje dizajna“. Izložbu je otvorio Vuk Veličković, umetnički direktor Kulturnog centra. Počasni gost na otvaranju je bio Ora Ito, dizajner već poznat našoj publici po brojnim projektima u Srbiji, koji je ovom prilikom premijerno predstavio Citroenov prototip „Evo-mobile“.

Zeleni oglasi koji vas teraju na razmišljanje!

Oglasne kampanje brojnih ekoloških i drugih nevladinih organizacija ne predstavljaju samo zapažena kreativna rešenja, već i kampanje koje vas teraju da dobro razmislite šta činite sa planetom i kako će naša okolina izgledati u ne tako dalekoj budućnosti. Pripremili smo za vas neke od najzamljivijih oglasa preuzetih iz različitih izvora na Internetu, a koje nose jasnu i nedvosmislenu poruku.

Marketing „od usta do usta“ vs. tradicionalni marketing

0

U poslednje vreme celokupna marketinška scena naprosto je zaokupljena fenomenom komunikacije „od usta do usta“. Većina autora koji obrađuju ovu pojavu saglasni su u jednom, a to je da ona predstavlja jedno od najjačih marketinških „oružja“ današnjice. I sam Philip Kotler za komunikaciju „od usta do usta“ kaže: „Word of mouth will either make you or break you.“

Calsberg Srbija u potrazi za talentima

0

Kompanija Carlsberg Srbija raspisala je konkurs za izbor najboljih studenata beogradskih fakulteta, koji će dobiti priliku da pohađaju dvogodišnji program kompanije namenjen liderima budućnosti, i time steknu prva praktična znanja i mogućnost zaposlenja u pivari. Program je namenjen ambicioznim i uspešnim apsolventima osnovnih studija ili studentima master studija iz oblasti ekonomije, marketinga, menadžmenta i komunikacija, sa prosečnom ocenom iznad 8,5 i dobrim poznavanjem engleskog jezika.