Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

IAB Srbija 20. juna predstavlja MediaScope istraživanje

Organizacija IAB Serbia je najavila da će 20. juna ove godine u Beogradu biti predstavljeno veliko pan-evropsko istraživanje IAB Europe i studija MediaScope koja uključuje i Srbiju pored 28 drugih evropskih zemalja. MediaScope je jedinstvena studija koja prati promenu ponašanja celokupne populacije u upotrebi online medija, radija, televizije, mobilnih telefona, novina i časopisa.
U okviru studije biće predstavljeno devet ključnih tema, a između ostalog i evolucija medijskog multitaskinga, povezivanje potrošača sa online brendovima, stvaranje i razvoj online medija uključujući upotrebu interneta putem mobilnih telefona, tableta i konzola za video-igre. Upotreba društvenih medija će takođe biti jedna od tema istraživanja, kako bi se stvorila celokupna slika o interaktivnom potrošaču. U svim državama će se koristiti ista online metodologija, što podrazumeva preko 50.000 istaživačkih uzoraka.
Ovakva vrsta istraživanja doprineće kvalitetnijem razvoju marketinga, oglašavanja, kao i tehnologije i komunikacija. Pored 15 tržišta koja su obuhvaćena prethodnim istraživanjem IAB Europe, u 2012. godini priključiće se nova tržišta, uključujući: Austriju, Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Finsku, Grčku, Mađarsku, Irsku, Rumuniju, Slovačku, Sloveniju, Ukrajinu i Srbiju. Sredinom juna, IAB Serbia će ugostiti Alison Fennah, potpredsednicu IAB Europe za istraživanje i analizu tržišta, koja će predstaviti jedan deo podataka iz istraživanja domaćoj publici, najavljeno je još ranije od strane IAB Serbia.
Organizacija IAB Serbia je takođe najavila i da se u organizaciji IAB Europe, 30 – 31. maja održava šesti po redu Interact Congress u Barseloni. Tema prvog dana biće “Big Data” stavljajući fokus na sve veći značaj podataka u oblikovanju online okruženja, dok je drugog dana na dnevnom redu “The Digital Brandscape” kada će biti predstavljene studije slučaja nekih od vodećih brendova i njihovih agencija. Pored nekoliko intersantnih panela, u programu će učestvovati i veliki broj stručnih predavača, od kojih su samo neki: Lothar Höcker, Purchasing Group Manager, Procter & Gamble, Peter Blackshaw, Global Digital Chief, Nestlé, Pierre Delsaux, Deputy Director General, European Commission i Igor Beuker, osnivač i direktor, LaComunidad.
Prvog dana Interakta biće prikazani rezultati AdEx 2011 istraživanja koji otkrivaju značaj 4 ključna trenda: brendiranje i priča koja stoji iza brenda, upotreba videa, mobilni marketing i inovacije. Ove godine će se po prvi put u AdEx izveštaju naći i Srbija, zahvaljujući proceni stručnog tima IAB Serbia o potrošnji na online oglašavanje ostvarenoj u 2011. godini.

Izvor: IAB Srbija

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!