Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 984

Počela su predavanja Škole digitalne komunikacije

0

Predavanjem Zašto online PR Borislava Miljanovića, generalnog direktora agencije Represent Communications, počela su predavanja Škole digitalne komunikacije za drugu generaciju polaznika. Sva predavanja su kombinacija teorije i prakse, a u okviru planiranih radionica na predavanjima, polaznici će imati priliku da se oprobaju u praktičnoj primeni svega što su tokom predavanja naučili.

Beneton se izvinio Vatikanu

0

Kompanija Beneton saopštila je da će dati donaciju jednoj katoličkoj dobrotvornoj organizaciji kako bi rešila spor sa Vatikanom oko kontroverzne reklame. „Uvredili smo papu i vernike“, priznala je kompanija Beneton, koja je u celom svetu objavila tu propagandnu poruku.

U novom digitalnom dobu

Srbija se priključila većini evropskih zemalja u kojima je započet proces prelaska sa analognog na digitalno emitovanje TV programa. Iako su početni planovi bili da se ceo proces završi do aprila 2012. godine, stručnjaci ocenjuju da su to bile nerealne projekcije.

Reklame za očeve koje ‘gađaju’ i majke

0

Na ovim je prostorima zaista teško zamisliti reklamni oglas u kojoj majku, u serviranju mirisnog obroka svojoj deci, menja otac. No, upravo je takvo što na britanskom tržištu napravila kompanija Kingsmill koja je, kao glavnog protagonista svoje Fresh Thinking kampanje, odabrala oca koji pomalo nespretno, samo kako očevi to mogu biti, svom sinu i kćerki tinejdžerki kupuje i servira hleb.

Monsters Battle

0

Grupna izložba „Monsters Battle” biće otvorena je juče u Supermarketu. Zahvaljujući okolnostima, kreativnosti, interesovanjima i radu na zajedničkim projektima formirao se autentični kolektiv mladih kreativaca, koji ima želju da se izrazi, reaguje, komunicira i izmami reakcije.

Kupovina traje duže, a plaćanje kraće!

0

U korak sa poslednjim svetskim tehnološkim trendovima, AIK Banka prva je u Srbiji svojim korisnicima omogućila plaćanje putem MasterCard PayPass™ platnog stikera. Program na zvaničnom predstavljanju ovog platnog aksesoara vodila je Marija Kilibarda, novinarka TV Prva, a zvanice iz sveta medija, biznisa i javnog života imale su priliku da prve isprobaju ovaj gedžet koristeći svoj promotivni PayPass™ stiker i da osvoje neku od lepih nagrada.

Nagrade 44. majske izložbe ULUPUDS-a

0

U Muzeju primenjenih umetnosti u Beogradu od 10. do 31. maja biće otvorena 44. Majska izložba ULUPUDSa, pod nazivom „U škripcu“. Ova izložba je najveća manifestacija primenjenog stvaralaštva i predstavlja presek umetničkog zbivanja na srpskoj kulturnoj sceni.

Novinarstvo se pretvorilo u političku propagandu

Nekadašnji hrvatski novinar Tomislav Jakić izjavio je u ponedeljak u Novom Sadu da je novinarstvo u regionu u funkciji informisanja „umrlo“ i pretvorilo se u političku propagandu. Jakić je na promociji svoje knjige „Nisam zavijao s vukovima“ rekao da većina novinara danas piše po nalogu vlasnika, a vlasnik im te naloge daje vodeći računa o željama oglašivača i političkih patrona.

Kako će izgledati mediji 2020. godine?

Često se zapitamo šta će se dešavati sa generacijama koje su od ranog detinjstva okružene novim tehnologijama i internetom? Jesu li one u boljoj ili lošijoj poziciji od njihovih roditelja? Hoće li ipak prosečni čovek u budućnosti biti jednostavno drugačiji, pošto će ga okruživati tehnologije koje svet do skoro nije poznavao? Kako će ove promene uticati na to kako kompanije koje žele da obezbede prodaju svojih proizvoda, brednova, komuniciraju sa potencijalnim potrošačima tj običnim ljudima u budućnosti.

Gvinet Paltrou novo lice Hugo Boss-a

1

SVET – Holivudska glumica Gvinet Paltrou postala je zaštitno lice novog parfema „Boss Nuit Pour Femme“, koji je inspirisan elegancijom male crne haljine, prenose britanski mediji. Paltrou se više puta oprobala u modnoj industriji – ona je jedno od zaštitnih lica skandinavskog modnog brenda „Lindex“, kao i brenda „Coach“.