Nadam se da je svima jasno kolika je važnost da vaš kupac izađe iz prodavnice veseo i zadovoljan uslugom koju je dobio. Zapamtite, pridobijanje novog kupca je nekoliko (miliona) puta teže nego zadržavanje postojećeg u svom portfoliju. Ne radi se samo o re-marketingu postojećih kupaca, već o isporuci nadljudski fantastičnog servisa (usluge) putem odnosa sa kupcima.
Poslednje istraživanje ClickFox-a pod nazivom Consumer Tipping Points pokazalo je da je mnogo viši procenat kupaca koji će se pobuniti i poveriti prijatelju u stvarnom životu u odnosu na one koji bi negativno iskustvo podelili na online društvenim mrežama (52% vs 16%).
Ipak, s obzirom na važnost i ogroman broj korisnika društvenih mreža na Webu, upitno je šta će više naštetiti nesavesnom prodavcu. Još ako se zna da na čak 60 odsto korisnika ovih mreža utiče mišljenje drugih korisnika o nekoj kompaniji na Internetu (bez obzira da li su prijatelji na mreži ili ne), veoma je važno za prodavce da efikasnom komunikacijom na svim društvenim kanalima preduprede negativne efekte ovih medija.
Izvor: Economy