today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Osmi PROACTIVE uspešno završen

Osmi PROACTIVE, edukativna konferencija o odnosima s javnošću, u subotu je uspešno završen i preko 100 učesnika su pod pozitivnim utiscima, sa novim saznanjima i prijateljstvima otputovali sa Kozare.
Na trodnevnoj konferenciji učesnici su imali priliku da slušaju predavanja o internoj i kriznoj komunikciji, strateškom komuniciranju, ličnom brendiranju, samopromenama i mnogim drugim temama, kao i da čuju zanimljive studije slučaja i učestvuju u radionicama o odnosima s blogerima i PROACTIVE World Cafe-u.
“Ove godine smo imali više nego ikada učesnika i ponosni smo da smo uspeli ispuniti njihova očekivanja. Činjenica da su svi pažljivo pratili predavanja sva tri dana i aktivno učestvovali u diskusijama i radionicama je nama potvrda da su programske teme i predavači bili pravi izbor. Naš cilj bio je omogućiti učesnicima PROACTIVE-a da čuju zanimljive studije slučaja iz regije, saznaju više o trendovima u komunikaciji i upoznaju i povežu se sa kolegama iz struke. Sudeći po reakcijama i komentarima na blogovima i društvenim mrežama u tome smo i uspeli. Raduje nas da su mnogi već potvrdili svoj dolazak na naredni PROACTIVE i upisali sebi datum 23. do 25. maj 2013. godine kada će se održati deveta regionalna edukativna konferencija o odnosima s javnošću”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije PRIME Communications koja je organizator konferencije.
Konferenciju je zatvorila Dragana Đermanović, vlasnica agencije PR pepper i internacionalni online PR praktičar i predavač. Učesnicima je predstavila najnovije trendove iz online komunikacije kao i aktivnosti koje ona i tim PR pepper agencije realizuje za Novaka Đokovića u sklopu online strategije i dale konkretne upute i savete u kom pravcu se trebaju online stratezi usmeravati u budućnosti.
O utiscima sa konferencije možete više pročitati na blogovima Miloja Sekulića www.milojesekulic.rs, Miloša Petrovića www.milosblog.com, Vladimira Stakovića www.dedabor.com, Hane Kazazović www.bosanka.net ili Ronija Kordiša www.had.si.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!