Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 983

Kako su neki brendovi dobili ime?

0

Nazivi pojedinih kompanija vrlo su neobični, a toliko smo se navikli na njih da to uopšte ne primećujemo. Sa imenima popularnih brendova susrećemo se na svakom koraku, a jeste li se nekada zapitali kako su nastali? Popularna nemačka marka sportske odeće i obuće Adidas ime je dobila zahvaljujući osnivaču kompanije Adolfu Dasleru, kog su prijatelji zvali Adi. Spajanjem nadimka i prva tri slova prezimena, nastao je Adidas.

Zeko, vreme je za akciju!

0

Zelena čistka ime je za akciju World Cleanup u Hrvatskoj, o čemu smo već pisali na ovim stranicama. Ukratko, World Cleanup je projekt koji se iz Estonije proširio diljem planeta Zemlje, a cilj mu je organizovanim volonterskim radom počistiti divlja odlagališta otpada. Nakon što je osmislila komunikacijsku strategiju, ime i vizuelni identitet, agencija Bruketa&Žinić OM bila je zadužena i za komunikacijsku kampanju, čiji su ciljevi bili informisati javnost o projektu, o načinu na koji se mogu kartirati divlja odlagališta otpada te kako se uključiti u sâmu akciju čišćenja.

Beogradsku nedelju dizajna otvara projekat 100% FUTURE SERBIA

0

Beogradska nedelja dizajna ove godine biće otvarena projektom 100% FUTURE SERBIA koji je posvećen promovisanju najtalentovanijih domaćih mladih kreativaca, kao i etabliranih autora koji žele da izlažu po jedinstvenim propozicijama projekta. Konkurs za autore iz svih domena kreativnih indistrija je otvoren do 15. maja, na sajtu www.belgradedesignweek.com.

Tri firme dobile robni znak „Najbolje iz Vojvodine“

0

Pokrajinski sekretarijat za privredu dodelio je prekjuče proizvodima tri vojvođanske firme robni znak „Najbolje iz Vojvodine“. Priznanja su dobili vinarija Vinum za vino „sovinjon blan“, Promont grupa za rakiju „viljamovka“ i Gold cereal za organsku spiralnu testeninu od integralnog brašna i makarone od integralnog kukuruza.

Najbolje Betine fotografije

0

Fotograf Zoran Petrović iz Turističke organizacije Kragujevca dobitnik je nagrade publike na devetom konkursu Betina fotografija godine. Više od 7.500 posetilaca Fejsbuka glasalo je za najbolju fotografiju na ovogodišnjem Betinom konkursu za najbolju medijsku fotografiju jugoistočne Evrope.

Održan “Serbia Online Advertising Tour” u Kragujevcu

U organizaciji ABC Srbija, IREX i USAID, nedavno je u Kragujevcu održan drugi regionalni Serbia Online Advertising Tour, koji je okupio oko 50 učesnika iz web, medijske i advertajzing industrije. Seminar je organizovan sa ciljem da pomogne razvoj web sajtova i lokalnog preduzetništva centralne Srbije. Seminar je otvorila Jelena Jovanović, poznata blogerka, web aktivistkinja i članica Piratske Partije.

Radio B92 proslavio 23. rođendan

Radio B92 proslavio je u utorak 23. rođendan. Od lokalne omladinske stanice, Radio B92 je izrastao u jednu od najslušanijih nacionalnih radio-stanica. B92 je uvek bio jedna od omiljenih radio-stanica u glavnom gradu, a ove godine popularnost Devedestdvojke u celoj Srbiji raste. Povodom rođendana, Radio B92 je spremio poklone i iznenađenja za svoje verne slušaoce.

NIS postaje lider u biznisu s uljima

0

Pored skoro 180 NISOTEC proizvoda koji se plasiraju na tržište u više vrsta pakovanja, NIS konstantno prati dešavanja na tržištu motornih ulja i novih generacija motora i u skladu s tim razvija nove proizvode. Reč je o motornim uljima koja su nastala korišćenjem savremenih tehnologija, temeljnim istraživanjem tržišta i osluškivanjem potreba kupaca, saopštila je ova kompanija.

Naslovne strane beogradske ilustrovane štampe

0

Od 7. do 30. juna u Muzeju primenjene umetnosti (Vuka Karadžića 18), u galerijama A i B, biće otvorena izložba “Od petogodišnjeg plana do popularne kulture – naslovne strane beogradske ilustrovane štampe 1945–1980″. Autorka izložbe je mr Andrijana Ristić, kustoskinja Muzeja.

Inovativna prodaja Biomedovih proizvoda na Facebook-u

0

Kompanija Biomed omogućila je svojim fanovima na Fejsbuku da njene proizvode naručuju ne napuštajući ovu društvenu mrežu. U tu svrhu kreirani su posebni “Biomed Fejsbuk paketi” za smanjenje telesne težine ili povećanje telesne mase. Oni se sastoje od dva pakovanja Biomeda 4 ili Biomeda 6, a kao poklon je predviđeno sredstvo za povećanje otpornosti organizma Immunizer.