Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

IBM Global istraživanje: Društvene mreže sve važnije u poslovanju

Izvršni direktori konačno uvažavaju značaj koji društveni mediji imaju u angažovanju poslovanja i kupaca, rezultati su nedavne IBM Global CEO studije. Za preduzeća, društveni mediji trenutno predstavljaju metod koji se najmanje koristi za povezivanje sa kupcima. Na prvom mestu to se čini interakcijom lice u lice, veb sajtovima, distribucionim kanalima, „call“ centrima, tradicionalnim medijima, savetodavnim grupama, pa tek onda društvenim medijima.
Prema nalazima istraživanja, kako prenosi Mashable, ovaj trend će se u narednih tri do pet godina promeniti, a društveni mediji će se prema procenama naći na drugom mestu ove liste, dok će tradicionalni mediji skliznuti na njeno dno. Od 1.709 intervjuisanih izvršnih direktora iz 64 zemlje i 18 industrijskih grana, samo 16 odsto trenutno koristi društvene medije kako bi se povezali sa ciljnim grupama. Ova cifra bi u narednih pet godina trebalo da se poveća na 57 odsto, a kako Mashable navodi, brojevi se poklapaju sa „konzervativnim optimizmom“ vlasnika kompanija u pogledu angažovanja ciljne javnosti putem društvenih medija. Oko 64 odsto vlasnika kompanija smatra da su društveni mediji korisna taktika marketinga, ali nisu spremni da u potpunosti ulože u ovaj vid poslovne komunikacije.
Uprkos oklevanju, sve više izvršnih direktora prepoznaje snagu društvenih medija u poslovanju. Gotovo 73 odsto ispitanika značajno ulaže u različite načine koji će im omogućiti da dođu do stavova svojih klijenata. Otvorenost i interakcija na društvenim medijima, a ne samo reklama, mogu da postanu srž individulanih interakcija kompanije i klijenta, a sama dinamičnost neminovno vodi novim modelima saradnje.
Društvene medije trebalo bi manje koristiti kao marketing i distribucione kanale, a više kao platformu znanja za sticanje informacija o klijentima. Jače prisustvo u okviru društvenih mreža i personalizovanija interakcija sa klijentima na ovim kanalima, prebacuje kontrolu sa institucije na pojedinca, navodi se u izveštaju.

Izvor: www.bizlife.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!