today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IBM Global istraživanje: Društvene mreže sve važnije u poslovanju

Izvršni direktori konačno uvažavaju značaj koji društveni mediji imaju u angažovanju poslovanja i kupaca, rezultati su nedavne IBM Global CEO studije. Za preduzeća, društveni mediji trenutno predstavljaju metod koji se najmanje koristi za povezivanje sa kupcima. Na prvom mestu to se čini interakcijom lice u lice, veb sajtovima, distribucionim kanalima, „call“ centrima, tradicionalnim medijima, savetodavnim grupama, pa tek onda društvenim medijima.
Prema nalazima istraživanja, kako prenosi Mashable, ovaj trend će se u narednih tri do pet godina promeniti, a društveni mediji će se prema procenama naći na drugom mestu ove liste, dok će tradicionalni mediji skliznuti na njeno dno. Od 1.709 intervjuisanih izvršnih direktora iz 64 zemlje i 18 industrijskih grana, samo 16 odsto trenutno koristi društvene medije kako bi se povezali sa ciljnim grupama. Ova cifra bi u narednih pet godina trebalo da se poveća na 57 odsto, a kako Mashable navodi, brojevi se poklapaju sa „konzervativnim optimizmom“ vlasnika kompanija u pogledu angažovanja ciljne javnosti putem društvenih medija. Oko 64 odsto vlasnika kompanija smatra da su društveni mediji korisna taktika marketinga, ali nisu spremni da u potpunosti ulože u ovaj vid poslovne komunikacije.
Uprkos oklevanju, sve više izvršnih direktora prepoznaje snagu društvenih medija u poslovanju. Gotovo 73 odsto ispitanika značajno ulaže u različite načine koji će im omogućiti da dođu do stavova svojih klijenata. Otvorenost i interakcija na društvenim medijima, a ne samo reklama, mogu da postanu srž individulanih interakcija kompanije i klijenta, a sama dinamičnost neminovno vodi novim modelima saradnje.
Društvene medije trebalo bi manje koristiti kao marketing i distribucione kanale, a više kao platformu znanja za sticanje informacija o klijentima. Jače prisustvo u okviru društvenih mreža i personalizovanija interakcija sa klijentima na ovim kanalima, prebacuje kontrolu sa institucije na pojedinca, navodi se u izveštaju.

Izvor: www.bizlife.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!