Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 982

Coca-Cola program za osnovce „Moja škola – moj klub!“

0

Fudbalski savez Srbije i Coca-Cola sistem obeleželi su Dan fudbala u Staroj Pazovi u kome je učestvovalo nekoliko stotina dece. U okviru manifestacije održan je Coca-Cola kup za đake osam osnovnih škola iz Batajnice, Nove i Stare Pazove, Vojke i Starih Banovaca priključenih programu „Moja škola – moj klub“ čiji je cilj da osnovne škole širom zemlje dobiju svoje fudbalske klubove. Mešoviti timovi, sastavljeni od devojčica i dečaka, kroz raznovrsne sportske igre na zabavan način su proslavili Dan fudbala. Ovo je prvi od četiri Coca-Cola kupa, koji će se održati do kraja godine u različitim regionima Srbije gde će učenici imati priliku da se druže, budu fizički aktivni, da se oprobaju u fudbalskim igrama i usvoje pozitivne vrednosti koje sport nosi.

General Motors odustaje od Facebook oglašavanja

0

Najveći proizvođač automobila na svetu tvrdi da su se reklame na Facebooku pokazale neefikasnim. General Motors je stoga odustao od plaćanja oglasa na Facebooku, samo koji dan pre nego što najveća društvena mreža na svetu izađe na berzu, odnosno inicijalnu javnu ponudu. GM navodno troši oko 4 milijarde dolara godišnje na oglašavanje, na svetskom nivou.

Kakav je potrošač budućnosti?

0

Kompanije su pred velikim izazovom, prosečan potrošač budućnosti je oprezan, kritički nastrojen i ekološki osvešćen. Voli da uživa u onome za šta je izdvojio novac, i ume da prepozna kvalitet. Ako se jednom „opeče“ i donese pogrešnu odluku prilikom kupovine, dobre su šanse da se to naredni put neće dogoditi. Od proizvoda se očekuje da u što većoj meri odgovori potrošačevim potrebama, da bude jednostavan, da ga oduševi i obraduje, neki su od rezultata istraživanja agencije GfK.

Sex (definitivno) prodaje!

Da sex u oglasnim kampanjama definitivno prodaje, teoretičari, ali i praktičari iz oblasti marketinga odavno su zaključili. U nastavku izdvajamo nekoliko oglasnih rešenja u kojima su se kreativci vodili ovom rečenicom, ali na nešto drugačiji. Oglasi su preuzeti sa portala

Beogradska nedelja dizajna 2012 u Narodnoj biblioteci Srbije

0

Sedma Beogradska nedelja dizajna, koja se ove godine održava od 4. do 10. juna, počastvovana je pozivom da sve svoje programe održi pod ikoničnim krovom zdanja arhitekte Ive Kurtovića iz sedamdesetih – Narodne biblioteke Srbije, saopštili su organizatori. Na ovaj način BND se priključuje proslavi 180 godina od osnivanja ove institucije značajne za sticanje znanja i očuvanje nacionalne baštine, koja će u renoviranom enterijeru, autora Zorana Radojčića, dočekati i okupiti vodeće svetske i domaće kreativce iz skoro svih oblasti kreativnih industrija.

VAC: Nismo izgubili spor protiv Beka

Medijska grupacija VAC saopštila je danas da nije izgubila arbitražni postupak i odbacila kao netačne izjave privrednika Milana Beka u vezi sa arbitražnim postupkom. Privrednik Milan Beko saopštio je 17. maja da su njegove kompanije, koje su vlasnici beogradske novinske kuće „Novosti“, dobile arbitražni spor protiv nemačke medijske kompanije VAC.

Nagrada za “Soulfood – hrana sa dušom” na festivalu u Poljskoj

0

Turistička organizacija Srbije (TOS) osvojila je prvu nagradu za promotivni film “Soulfood – hrana sa dušom” na festivalu “FilmAT” u Varšavi. Priznanje je dobijeno u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji “Najbolji turistički film”, po odluci međunarodnog žirija sastavljenog od poznatih stručnjaka iz oblasti filmske indutrije, marketinga i turizma.

Problemi medijskog sistema Srbije

Veliki broj novinara u Srbiji, čak tri četvrtine, smatra da u zemlji postoje problemi vezani za slobodu medija, pokazalo je istraživanje „Medijske slobode Srbije u evropskom ogledalu“. Rezultati istraživanja predstavljeni su danas u Medija centru, gde je ocenjeno da su od 27 kriterijuma kojima Savet Evrope meri slobodu izražavanja, u Srbiji ostvariva tek četiri.

Srpska ekspertkinja predsednica PR žirija međunarodnog takmičenja

0

PR žirijem XIII Međunarodnog festivala advertajzinga u Ukrajini, predsedavaće PR stručnjak iz Srbije – direktorka PR agencije Pleon Olaf&McAteer Ljiljana Boljanović, istovremeno jedina članica žirija koja dolazi sa ovih prostora, saopštila je ova agencija.

Open Access

0

Ovogodišnji OPEN PDP održaće se od 29. do 31. maja na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu. Osnovni cilj OPEN PDP-a jeste da poveže i umreži studente, kao i da studenti i stručnjaci razmenjuju znanja u sledećim oblastima: open access, dizajn, fotografija, web. OPEN PDP je od studentske inicijative prerastao u brend, koji se kako u regionu tako i u zemljama Evropske unije, prepoznaje kao razvojna platforma studenata i njihovih kreativinih i inovativnih inicijativa. Kongres u osnovi čine konkursi, izložbe, instalacije i postavke, radionice, kao i predavanja stručnih lica iz oblasti kojima je kongres posvećen.