Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 981

Hyundai – zvanični automobilski sponzor Evropskog prvenstva u fudbalu

0

Hyundai Motor Company kao zvanični automobilski sponzor predstojećeg Evropskog prvenstva u fudbalu 2012. obezbedio je 366 svojih najboljih vozila za prevoz zvaničnika, gostiju i ostalih učesnika ovog velikog fudbalskog spektakla. Na svečanosti prilikom primopredaje automobila koja je upriličena na poljskom Nacionalnom stadionu u Varšavi, Hyundai je javnosti predstavio i autobuse u kojima će biti prevožene reprezentacije iz 16 zemalja učesnica takmičenja sa ispisanim pobedničkim sloganima koje su odbrali navijači iz svake zemlje učesnice.

„Royal FrieslandCampina“ odustala od preuzimanja „Imleka“

0

Kompanija „Royal FrieslandCampina“ odustala je od preuzimanja „Imleka“, naše najveće mlekarske industrije, jer nisu uspeli da postignu zadovoljavajući dogovor u vezi sa transakcijom. Kako prenosi „Bloomberg“, pregovori su negativno okončani iako je ta holandska kompanija još 2. februara sa investicionim fondom „Salford“ potpisala Memorandum o razumevanju o akviziciji preduzeća „Imlek“ A.D. Beograd i Mlekare A.D. „Subotica“, sa ciljem da se utvrdi poslovna pozicija „FrieslandCampina“ u jugoistočnoj Evropi.

Kreirajte film preko neta

0

Nedavno je u domaće bioskope stigao film „Čelično nebo” koji je predvodnik novog talasa u kojem internet zajednica ima značajan uticaj na stvaranje filma. Svi zainteresovani za ovaj film su putem sajta wreckamovie.com mogli da određuju razne stvari u filmu od imena likova do same radnje.

BIRODI: Mediji u Srbiji kao u Azerbejdžanu i Tadžikistanu

Uticajni mediji u Srbiji su između dva kruga predsedničkih izbora favorizovali kandidata Demokratske stranke Borisa Tadića, a po količini nekritičkog izveštavanja mogu se uporediti samo sa medijima u Azerbejdžanu i Tadžikistanu, rečeno je danas na predstavljanju izveštaja o medijima organizacije BIRODI.

Moje vreme je sada – nova kampanja kompanije Nike

0

Kompanija Nike pokrenula je nedavno novu marketinšku kampanju koja poručuje „Moje vreme je sada“ (My Time is now), a posvećena je predstojećem Evropskom prvenstvu u fudbalu. U TV spotu pojavljuje se većina vrhunskih igrača koji će se boriti na Evropskom prvenstvu u Poljskoj i Ukrajini, uključujući i Kristijana Ronalda, Nejmara, Andresa Iniestu, Vesli Šnajdera, Frenka Riberia, Marija Gece-a, Mesusa Ozila, Jana M’Vilu, Havijera Hernandeza i Denija Velbeka. U spotu se takođe pojavljuju i gosti – Pep Gvardiola, Loren Blank i košarkaška zvezda Lebron Džejms.

Veliki broj aplikacija iz Samsung tehničke laboratorije u Nišu

0

Kompanija Samsung Electronics, obeležila je godinu dana rada Samsung Apps Laboratorije, tehničke laboratorije koja je otvorena u saradnji sa Visokom tehničkom školom u Nišu. Otvaranjem ove laboratorije kompanija je imala za cilj da uz vrhunske uređaje, ponudi i lokalne sadržaje i servise bez kojih ovi uređaji ne mogu da pokažu sve svoje mogućnosti. Prvi koraci u razvoju lokalnih aplikacija kompanije Samsung Electronics napravljeni su početkom 2011. godine upravo zahvaljujući Samsung Apps Laboratoriji i učenicima Visoke tehničke škole.

Digitalna revolucija: Društveni mediji menjaju naš život

Svet se menja brzinom koju ranije nismo mogli ni zamisliti. Društvene mreže i mobilne tehnologije su ubrzale razvoj odnosa, širenja informacija i uticaja. Ljudi sada koriste tehnologiju društvenih mreža za oblikovanje svetskih događaja i kulture. Facebook nas je naučio novom načinu komuniciranja uz pomoć feedova, profila i grupa. U isto vreme, pametni telefoni i tableti omogućavaju trenutni pristup informacijama sa bilo kojeg mesta.

Serijal „Mediji u Srbiji: hronika propadanja“ od petka na RTV

Radio-televizija Vojvodine od petka 25. maja počinje emitovanje dokumentarnog TV serijala „Mediji u Srbiji: hronika propadanja“. Ovaj dokumentarni film koji ima sedam epizoda, autora Slaviše Lekića, bavi se hronologijom posrtanja medija, u poslednjih dvadesetak godina – od dolaska na vlast Slobodana Miloševića, do današnjih dana.

Gotovo pola Facebook korisnika nikada ne klikne na oglase

2

Istraživanje sprovedeno od strane agencije Greenlight pokazalo je da 44% svih korisnika društvene mreže Facebook nikada nije niti ikada namerava da klikne na oglase ili sponzorisane postove dok koriste ovaj sajt. S obzirom da je Facebook jedno od najmoćnijih oruđa za pristup kompanija i brendova svojim fanovima, ovakva brojka je poprilično zapanjujuća u negativnom smislu, jer su te iste kompanije platile značajne sume novca kako bi se njihovi oglasi pojavljivali tačno određenim ciljnim grupama.

Sve spremno za PROACTIVE 2012

0

Za samo nekoliko dana, od 24. do 26. maja, na Kozari u hotelu Monument okupljaju se PR stručnjaci iz celog regiona na višednevnoj edukativnoj konferenciji o odnosima s javnošću. PROACTIVE se ove godine održava osmi put i ujedno obeležava 10 godina postojanja agencije PRIME Communications, koja je organizator.