today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Situacija u medijima nikad gora

Samo u jednom danu u Srbiji su ugašeni jedan dnevni list, jedan nedeljnik, a na ulicu su izašli i novinari jedne privatne televizije. Ekonomija i politika glavni su razlozi što je sve manje novina i sve više nezaposlenih novinara kojima se duguju plate i doprinosi, smatraju u strukovnim udruženjima.
Šturim saopštenjem objavljenom na sajtu, nestala je Pravda. Nakon 1606 brojeva, dnevni list koji je koštao 20 dinara, samo je ugašen, a za razlog navedena ekonomska kriza. U istom danu prestao je da izlazi ugledni nedeljnik „Ekonomist“, a redakcija je stupila u štrajk jer poslodavac radnicima duguje šest zarada i ne plaća poreze i doprinose. „Mediji i novinari dele sudbinu svih ostalih privrednih subjekata, kako se to kaže. Ljudi prvo imaju neku nadu, ne mogu da nađu drugi posao, očekuju da će nešto možda i da bude i na kraju kada propadne posao ostanu u dugovima. Oni drugi s pravom traže da im se vrate dugovi. I to je isto tako neuređeno tržište. Ne bi trebalo pravila na tržištu da dozvoljavaju da neko ko nije u stanju da izmiri svoje obaveze uopšte i posluje. Ako ne može da izmiri obaveze mora ide u stečaj“, kaže Dragan Janjić iz NUNS-a.
U Udruženju novinara za gašenje medija ne okrivljuju samo ekonomsku krizu. „Ljudi često kažu da kod nas ima previše medija. Nije tačno. Kod nas je previše nesavesnih gazda, kod nas je previše ljudi u državnom vrhu koji vole da kontrolišu medije, a onda kada nestanu mediji onda se to pravda ekonomskom krizom. Možemo svakako očekivati još gašenja medija, a to će važiti za one medije gde su ih gazde držale u životu da bi im obavile neki drugi posao koji se ne vidi na prvi pogled“, kaže Ljiljana Smajlović.
I u NUNS-u očekuju nova gašenja i zatvaranja medija. Najugroženiji su, smatraju, lokalni mediji.

Izvor: 021.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!