Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kreativna industrija pomaže u širenju naše kulture u svetu!

PR account direktorka agencije New Moment New Ideas Company Ivana Ranković specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je način razmišljanja Dragana Sakana ostavio uticaj na današnji rad agencije, kako kreirati zapažene događaje, ali i ocenjuje koliko je u Srbiji zaživeo online PR.

Koliko je način razmišljanja Dragana Sakana ostavio uticaj na današnji rad i funkcionisanje agencije i u kojim primerima se to najbolje vidi?
Zavirite u Hilandarsku 14, galeriju Ideja i ubrzo ćete osetiti kako funkcioniše Sakijeva radionica ideja. Nju pre svega čine ljudi, raznih interesovanja, dobi i sa jednim zajedničkim ciljem da stvaraju ideje. Svi smo imali velike snove, a uz Sakijevo veliko iskustvo naučili smo da ih ostvarujemo. Veliki rad pre svega, kako lični tako i timski, stoji iza svake uspešno realizovane ideje.

Primetno je da ste jedna od agencija koja se u velikoj meri bavi organizacijom PR event-a. Koliko je to u praksi uspešno i efektno? Da li je ovakav vid poslovanja iziskuje više rada nego neke druge PR tehnike?
Poznato je da se New Moment agencija bavi totalnim komunikacijama i da je jedna od sfera našeg poslovanja upravo organizacija događaja. New Moment event tim je organizovao brojne poslovne događaje poput godišnjih konferencija, kompanijskih internih zabava, tim bildinga, seminara, konferencija ali i raznih festivala, muzičkih koncerata gradskih žurki, izložbi. Realizovali smo događaje poput Gillette žurki, Somersby žurku za novi ukus, Philip Moris interne zabave, Pampers UNICEF događaje, Chivas žurke, Jamison žurku i mnoge druge. Npr. New Moment žurke su jako poznate beogradkoj publici, naročito letnje, kada pored Galerije otvorimo vrata i naše bašte u Hilandarskoj ulici.
Sinergija Event i PR tima neophodna je u osmišljavanju i realizaciji PR događaja kako bi postigli odlične rezultate. Dobra organizacija, ali pre svega dobra ideja samog događaja privlače pažnju , a naročito medija koji uglavnom imaju pozitivne kritike.

Šta sve podrazumeva organizacija jednog događaja i kako kreirati dobar event?
Da bi se jedan događaj uspešno organizovao treba prvo poći od ideje događaja. Nakon usvajanja ideje od strane klijenta i odobrenja budžeta za događaj izvrši se podela dužnosti u timu ,odredi se posao Event tima i PR tima. Unutar svakog tima sledi podela konkretnih zadataka, koji su neophodni da bi svaka strana doprinela što boljoj organizaciji događaja. Timovi se sastaju na dnevnom nivou kako bi proverili tok organizacije odnosno predstavili status obavljenih aktivnosti svog tima. Na dan događaja svi timovi su na terenu mnogo pre samog početka, kako bi svaki tim proverio i osigurao funkcionalnost svih elementa događaja. Tokom događaja svi timovi su u pripravnosti i koordiniraju svim elementima događaja. Za neke timove rad prestaje odmah nakon realizacije jednog uspešnog događaja dok rad za PR sektor tek ulazi u drugu fazu. Posle dobro obavljenog posla na događaju sledi Follow up, odnosno dogovor sa medijima oko objava tekstova o događaju, zakazivanje intervjua i davanje izjava. Follow up obično traje mesec do dva nakon događaja kada sledi evaluacija čitavog projekta i kada postaju vidljivi rezultati događaja kroz broj objava članaka o događaju u medijima.
PR dogadjaj je svako zahtevniji oblik komunikacije od ostalih jer obuhvata učešće većeg broja ljudi, duži vremenski period potreban za osmišljavanje, dogovor i realizaciju ideje.

Koliko je po Vašoj oceni online PR zaživeo u Srbiji? Šta možemo da očekujemo po ovom pitanju iz agencije New Moment?
Zahvaljujući upravo atraktivnom interaktivnom sadržaju na Nokia Facebook stranici, koju je kreirao New Moment Interactive, srpska Nokia Facebook stranica je ostvarila najbolje rezultate u svetu nedavno. Naime, domaća stranica je ostvarila najveći rast u odnosu na sve druge Nokia stranice na svetu, a ovaj rezultat se odnosi na procentualni rast fanova od početka godine.
New Moment Interactive posluje u okviru kompanije New Moment New Ideas Company već 5 godina, od kada se i na našem tržištu prepoznala sve veća potreba za komuniciranjem i oglašavanjem na internetu. New Moment Interactive gaji sveobuhvatni pristup Internet komunikaciji – pored tehničke realizacije, svojim klijentima nudi strateški pristup, interaktivni sadržaj (content) i rešenja kako da na najkreativniji način iskoriste potencijal interneta i društvenih mreža. Jedna od karakteristika New Moment interaktiv rada jeste strateško i idejno osmišljavanje i produkcija integralnih kampanja, kako za Srbiju, tako i za ceo region Jugoistočne i Centralne Evrope. Pored društvenih mreža, neke od usluga koje nudimo su i kreiranje sajtova, aplikacija, internet reklamnih kampanja, viralnih i tutorial videa, augumented reality aplikacija. Kreativnost i stručnost lokalnog New Moment tima dovele su do toga da smo prema ocenama kompanije Nokia već dve godine u top 5 Interactive agencija u svetu.

Koliko je tržište u Srbiji inspirativno i spremno na novine u ovoj sferi poslovanja?
U regionu u kome živimo postoji veliki broj talentovanih i kreativnih ljudi, a internet je medij koji im omogućava da svoje radove i znanje iskoriste globalno. Iako radimo na malim tržištima, imamo veliki potencijal u okviru kreativne industrije. Tako npr. kreativci iz New Momenta rade on line kampanje za Nokiju za tržište Švjacarske, Grčke, Austrije, Izraela, pa čak i na tržištima u Južnoj Americi. U kreiranju internet kampanja veoma blisko se sarađuje i sa ostalim segmentima New Moment agencije (Advertising, PR, Media, BTL…), čime se koriste svi potencijali Full service Marketing agencije. Ovakav pristup dodatno doprinosi kreativnosti rešenja i same realizacije, kao i boljem povezivanju sa ostalim marketinškim aktivnostima klijenata. Nedavno je na temu on line poslovanja Žarko Sakan, predsednik kompanije New Moment izjavio da možda ne možemo da napravimo automobile kvalitetnije od Mercedesa, ali svakako možemo da napravimo film, muziku, dizajn, kompjutersku igricu ili drugi kreativni proizvod ko i moze da bude konkurentan na globalnom tržištu. Pored stvaranja izvoza i profita, kreativne industrije pomažu širenje naše kulture na globalnoj sceni.

Šta je to što vašu agenciju razlikuje od ostalih sličnih agencija u Srbiji?
O radu agencije najbolje govore brojne uspešne kampanje i promocije za preko 100 brendova iz kompanija poput P&G , Carlsberg-a, Pernod Ricard-a, MOL-a, Soko Stark-a, Nokia-e, SBB-a, Western Union-a i mnogih drugih. New Moment agencija se bavi integralnim komunikacijama što nas svakako izdvaja od većine prisutnih agencija na tržištu. Sinergija svih postojećih sektora PR agencije, Advertajzinga, Digital sektora, Event tima, Kreativnog sektora, BTL-a, Media sektora, zaslužna je brojne vrlo uspešne kampanje a takođe olakšava procedure u radu sa velikim svetskim korporacijama i jednim iskusnim kreativnim timom. Kreativni rad našeg Dizajn sektora dobro je poznat kako domaćoj tako i svetskoj javnosti. Lokalna kreativnost agencije New Moment je više puta nagrađena na najprestižnijim svetskim festivalima poput Epice, Magdalene, Golden drum-a i drugih.

Autor: Mirjana Marić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!