Istraživanja pokazuju da su sportske rubrike u novinama najčitanije (pored crne hronike). Ali kada su u pitanju oglasne kampanje koje za temu imaju sport ili sadrže motive sporta, kao i kampanje za sportsku opremu u najvećem broju slučajeva liče jedna na drugu. Međutim, ima i onih kreativnih rešenja koji ipak izlaze iz tzv. šablona. Izdvajamo neke od njih, preuzete iz različitih izvora sa interneta.
OGLAŠAVANJE
ISPRATI
Oceni tekst
0,00 od 5
![1 Star 1 Star](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/marketingmreza/rating_off.gif)
![2 Stars 2 Stars](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/marketingmreza/rating_off.gif)
![3 Stars 3 Stars](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/marketingmreza/rating_off.gif)
![4 Stars 4 Stars](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/marketingmreza/rating_off.gif)
![5 Stars 5 Stars](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/marketingmreza/rating_off.gif)
![](https://marketingmreza.rs/wp-content/plugins/wp-postratings/images/loading.gif)
- WordPress