Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 774

Kako danas koristimo društvene mreže?

SVET – Povodom obeležavanja petog po redu Social Media Day, Mashable je sproveo anketu među njegovim čitaocima kako bi se proverilo na koji način se danas koriste društvene mreže. U anketi je učestvovalo 4.700 ispitanika iz 120 zemalja.

Predstavljanje alata za lako kreiranje mobilnih aplikacija

0

Beogradska kompanija Wireless Media predstaviće u Dizajn inkubatoru Nova Iskra proizvod namenjen razvoju mobilnih aplikacija – WM App Bulilder. Ovaj online alat, za lako i kreativno razvijanje aplikacija za mobilne uređaje, posebno je zanimljiv za UIX dizajnere, a biće predstavljen u četvrtak 3. jula.

Zašto je reklama za parfem uzdrmala svet?

0

SVET – Reklama za novi parfem „Just Cavalli“ podigla je svet na noge. Razlog tome nije provokativan izgled Džordžije Mej Džeger, ćerke legendarnog Mika Džegera.

Novinari su još bitni!

Treći godišnji Izveštaj o digitalnim vestima Rojtersovog instituta pokazuje da kako se količina onlajn vesti povećava, novinari igraju sve značajniju ulogu u stvaranju brenda od vesti i navode čitaoce da plate za njih.

Naučite koristiti snažnu marketinšku valutu – PESO

0

REGION – Svi znamo da su potrošači danas izloženi hiljadama marketinških poruka svakoga dana i da je teško istaknuti se. Zato potrošača treba sagledati sa svih strana – ne samo koliko ima godina, gde živi ili koliko zarađuje, nego i kakve su mu navike, hobiji i interesovanje. Potrošači na dnevnoj bazi konzumiraju sportska događanja, vesti, političke teme, trendove, igraju igrice i angažovani su na društvenim mrežama. Potrebno ih je dotaknuti kroz više dodirnih tačaka i osvojiti njihova srca kako bi poruka dosegnula svoj cilj. A poruka mora biti koncizna i dosledna.

Budućnost komunikacije lidera je „nežnija“!

0

SVET – Ketchum, jedna od vodećih svetskih agencija za odnose s javnošću, po treći put je sprovela studiju „Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)“ u kojoj istražuje novi poverenja u vodstvo. Ove godine sprovedena je na 6.500 ispitanika u 13 zemalja i ponovno se primarno bavi povezanošću između efikasne komunikacije i efikasnog vodstva. Međutim, po prvi put je ispitana i povezanost između liderstva i pola.

Izložba popularnih logotipa sa prostora bivše Jugoslavije

0

Izložba „Yugotip“ kreativnog tima bloga Yugodrom koji čine Milena Savić i Vladimir Crvenković otvorena je juče u Velikoj galeriji Kulturnog centra Grad. U ovom projektu umetnici se bave rekonstrukcijom logotipa sa prostora bivše Jugoslavije.

Da li će vas ovo naterati da prestanete da pušite?

0

SVET – Američki Centar za kontrolu i prevenciju bolesti objavio je seriju video klipova kojima poziva pušače da ostave cigarete. Efektne i emotivne, ove kratke reklame promeniće vaš odnos prema jednoj od najvećih bolesti zavisnosti današnjeg čoveka.

To volim!

0

Kada kompanija ima proizvode koji u sebi spajaju tradiciju i inovativne tehnologije, a ciljna grupa je najšira moguća, osmišljavanje vizuelnog identiteta i strategije komunikacije izazov je i za iskusne dizajnere, PR menadžere i marketinške stručnjake. Ovakav izazov je dizajneru grafike Bojani Ninković, PR agenciji Headline, Jovici Tišmi i ostatku kreativnog tima postavila pekarska industrija „AS – Braća Stanković“ iz Begaljice.

Počelo potpisivanje Kodeksa dobre prakse u onlajn izdavaštvu u Srbiji

Savet onlajn izdavača Srbije (SOIS) objavio je finalnu verziju samoregulativnog Kodeksa dobre poslovne prakse u onlajn izdavaštvu na domaćem tržištu. Kompletan tekst kodeksa, može da se preuzme na sajtu IAB Serbia.