Naučne metode uveravanja

REGION – Weekend Media Festival i ove godine u Rovinj dovodi niz zanimljivih predavača, a jedan od njih je i dr Cristophe Morin, suosnivač SalesBraina, prve svetske agencije koja se bavi neuromarketingom.
On će krajem septembra u Rovinju predstaviti najnovija otkrića neuroloških i kognitivnih nauka značajnih za komunikacije i prodaju i kroz svoje predavanje objasniti kojih šest stimulansa može dosegnuti deo mozga u kojem se donose odluke, ali i čime se kupci zapravo rukovode pri donošenju odluka o kupovini. Također, dr Morin garantuje da vas u manje od sat vremena prisustvovanja njegovom predavanju može naučiti kako da svi na poslu, ali i vaša porodica i prijatelji pristanu na sve što im predložite. Više od 30 godina iskustva u menadžmentu, proučavanju psihologije iskustva potrošača i uveravanja govori sve o njegovoj istinskoj strasti za razumevanjem potrošača.
Regionalni festival komunikacija, Weekend Media Festival, održaće se sedmi put od 18. do 21. septembra u festivalskom prostoru stare Fabrike duvana u Rovinju. Weekend će i ove godine ugostiti oko 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca i ponuditi im bogat program prepun zanimljvih predavanja, provokativnih panela, radionica i prezentacija s temama od medija i marketinga, preko showbiza i digitala, pa sve do ključnih poslovnih pitanja.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari