Vreme je da premotate proteklu godinu!

Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB iz Beograda, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Već tradicionalni poziv na učešće na BalCannesu istovremeno je i podsetnik da je vreme da premotate proteklu godinu: šta ste planirali, a šta uradili, za šta ste se borili a šta ostvarili.
Zašto odvojiti vreme za brisanje prašine sa arhiviranih foldera i razmišljanje – šta podeliti sa kolegama tokom BalCannesa? Možda zato što nije mali izazov prepakovati nedelje ili mesece rada, truda, znoja, suza i krvi u prezentaciju od 180 sekundi?
Svakako zato što ste u protekloj godini sasvim sigurno kreirali i realizovali barem jednu kampanju na koju ste ponosni i koju želite da podelite sa onima koji je možda nisu videli. Ili zato što ste materijalizovali barem jednu ideju koja će biti izazov i podsticaj drugima da u narednoj godini budu hrabriji, nekonvencionalniji ili – sigurniji u odluke koje donose i put kojim su krenuli.
Zato što ste tokom protekle godine uradili nešto što će i Vas, kao i sve u sali podsetiti da je ova profesija, odnosno zanat kojem ste posvećeni – jedan od najlepših, najzabavnijih i najturbulentnijih na svetu. Zato što su smeh i čestitke kojim će Vas prijatelji i kolege nagraditi u velikoj sali tokom BalCannesa vredniji i dragoceniji od nekih festivalskih nagrada.
Konačno – zato što jedva čekamo da Vam aplaudiramo. Dovoljno? Vidimo se u Rovinju!“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari