Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Raste uticaj društvenih medija na TV

SVET – Uticaj društvenih medija na televiziju postepeno raste, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Nielsen.
Pojavom tableta, laptop računara i pametnih telefona, TV gledaoci sada imaju priliku da gledaju svoj omiljeni program, utakmice i filmove, a u isto vreme (tokom i nakon programa) da razmenjuju mišljenja sa drugima.
Čak 11% ispitanika reklo je da ih društveni mediji podstiču da više gledaju televiziju, za razliku od 2012. godine, kada je ovaj procenat iznosio 8%. Istraživanje je pokazalo da prosečna odrasla osoba (18+) u Americi danas gleda TV u proseku oko 5 sati i 10 minuta.
Pored toga, dok gledaju svoj omiljeni program na televiziji, Amerikaci stariji od 13 godina uglavnom u isto vreme koriste još „jedan ekran“ (preko dve trećine koristi tablet, a oko 50% njih pametni telefon).

Nielsen

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!