Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 775

Pogledajte i drugu stranu medalje…

Facebook je postao neizostavan deo života velikog broja ljudi, a svi koji koriste ovu društvenu mrežu sigurno su barem jednom imali osećaj kako njihovi prijatelji imaju ispunjenije živote nego oni sami.

Da li su reklame na Facebooku i Twitteru zaista efektne?

1

SVET – Novo Gallupovo istraživanje pokazalo je da oglašavanje na društvenim mrežama nije ni upola uspešno koliko to divovi te industrije, Facebook i Twitter, vole da prikazuju.

MasterCard imenovao novog marketing menažera za tržišta Balkana

0

Ivana Kozličić nova je marketing menadžerka kompanije MasterCard za tržišta balkanskog regiona – Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Crnu Goru, Makedoniju i Srbiju, objavila je ova kompanija. U svojoj novoj ulozi, Ivana će biti zadužena za sprovođenje marketinške strategije na ovih šest tržišta Balkana.

Ne daj da te spinuju!

U okviru Kampanje za medijsku pismenost projekta Medijske koalicije raspisan je nagradni konkurs za srednjoškolce i studente između 16. i 25. godina “Ne daj da te spinuju”.

Twiplomacy 2014

0

SVET – Najnovije istraživanje Twiplomacy 2014 svetske PR kompanije Burson-Marsteller, koju Chapter 4 ekskluzivno predstavlja na dvanaest tržišta u Evropi, otkriva zanimljive činjenice u vezi sa svetskim liderima i upotrebom društvene mreže Twitter.

JWT najavio saradnju sa kompanijom Grey

0

JWT najavila je udruživanje sa kompanijom Grey i tako prekinuo dugogodišnju saradnju sa Studio Marketingom. Na čelu novog ogranka JWT-a unutar Gray-a biće Jelena Biluš.

Jun je mesec AFIRMAcije kreativnosti

1

Članica mreža reklamnih agencija “Foot, Cone, Belding”, beogradska FCB AFIRMA predstavila je juče u hotelu Square Nine svoj novi imidž, inspirisan činjenicom da nas okružuje svet stvoren od širokog spektra najrazličitijih boja. Tim povodom, a u slavu AFIRMAcije kreativnosti, ova agencija je tokom juna organizovala niz akcija kojima želi da podstakne kreativno razmišljanje kod naših sugrađana različitih uzrasta i omogući im da u širokom spektru boja prepoznaju one koje baš njima odgovaraju.

Može li ambalaža biti sastavni deo prodajnog koncepta?

0

Kroz istoriju prodaje i prodajnih mesta ambalaža je uz kvalitet bila gotovo jedino sredstvo diferencijacije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Uglavnom usko specijalizovane i orijentisane na lokalnu zajednicu, trgovine su po pravilu bile okvir za izlaganje što većeg broja proizvoda koji bi mogli zainteresovati kupce.

Novi vizuelni identitet kanala Discovery Channel

0

Kanal Discovery Channel najavio je novi televizijski izgled čime će obeležiti početak letnje šeme. Novi vizuelni identitet je aktuelan od danas. Novi identitet je kreiran u okviru kompanije Discovery Networks pod rukovodstvom kreativnog direktora Stephena Roylea.

Reklama koju je režirala 14-godišnjakinja

0

SVET – Šta bi bilo kada bi se režija jedne reklame poverila vrlo mladoj osobi? Upravo taj potez napravio je brend gumenih bombona SmartyPants Vitamins, koji je za režiju reklamnog spota angažovao 14-godišnju Lily Ellianu Walsh, jednu od štićenica produkcijske kuće Adolescent, koja zastupa mlade redatelje reklama i spotova. Rezultat je vedra jednominutna reklama koja je pozitivno iznenadila sve uključene u projekat.