Ako nemate radove koje bi prijavili, zapitajte se kakva je vaša budućnost!

REGION – Ejub Kučuk, CEO agencije MITA Group iz BiH, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Industrija u kojoj nema konkurencije ne postoji. Pri tome nije bitno da li je konkurencija lojalna ili ne. Važno je da je aktivna i da je kvalitetna jer vam diktira promene, nove pristupe, napredovanje, povećanje kvalitete onoga što prodajete. Tako je i sa oglašavanjem. Potrošači svakodnevno menjaju pravila igre, marketari zahteve, a agencije svaki dan menjaju pristupe kako bi marketare i potrošače zadržale u večnoj ljubavi. Zatrpani obavezama i dnevnim aktivnostima, često izgubimo dodir sa stvarnošću, pomislimo da smo najpametniji, da ne postoji niko ko bi nas mogao zameniti. I kad vas neko zameni osećate kao da je svet propao jer vam radar nije prikazivao sve te kreativce koji obitavaju i rade oko vas.
Za sve one koji imaju zdrav odnos prema poslu festivali su jedina mesta na kojima možete videti gde pripadate, koje je vaše mesto na tržištu, spadate li u red kreativnih, učinkovitih i kvalitetnih ili ste sušta suprotnost svega navedenog. Ako nemate radove koje bi prijavili, zapitajte se kakva je vaša budućnost. Ako pak mislite da ste prerasli konkurenciju, da vam nije potrebno dokazivanje ili ne znate podneti poraz potražite dobrog psihologa. U svakom drugom slučaju treba se pokazati, učestvovati i podstaknuti sve učesnike na tržištu da budu bolji. Ko zna, možda to bude ključna odluka za vašu budućnost.“

 


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari