Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bilbord okršaj!

SVET – Sve je počelo kao „prijateljski okršaj“ dve kompanije, a onda je morala da se umeša i policija.
Britanski mobilni operater Three, u saradnji sa agencijom W+K London, lansirao je letnju bilbord kampanju koja poručuje – don’t post so many pics of your „hot dog legs“ while travelling, a koja ima za cilj promociju roming paketa.
Ubzo zatim stigao je i odgovor kompanije Virgin Holidays, koja je u saradnji sa agencijom M&C Saatchi, kreirala bilbord kampanju pod sloganom – „Don’t be sorry #showoff with pride. You Look Delicious“.
Potpuno neočekivano, nakon samo nekoliko dana, na istoj lokaciji pojavio se i bilbord (tvit) britanske policije – „Posting #hotdoglegs on Twitter tells criminals you’re not at home. #Brag whenback.“

Ovaj „bilbord okršaj“ izazvao je veliku pažnju na društvenim mrežama u Velikoj Britaniji, a mnogi misle da je montiran i unapred dogovoren. Šta vi mislite?

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!