Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Bilbord okršaj!

SVET – Sve je počelo kao „prijateljski okršaj“ dve kompanije, a onda je morala da se umeša i policija.
Britanski mobilni operater Three, u saradnji sa agencijom W+K London, lansirao je letnju bilbord kampanju koja poručuje – don’t post so many pics of your „hot dog legs“ while travelling, a koja ima za cilj promociju roming paketa.
Ubzo zatim stigao je i odgovor kompanije Virgin Holidays, koja je u saradnji sa agencijom M&C Saatchi, kreirala bilbord kampanju pod sloganom – „Don’t be sorry #showoff with pride. You Look Delicious“.
Potpuno neočekivano, nakon samo nekoliko dana, na istoj lokaciji pojavio se i bilbord (tvit) britanske policije – „Posting #hotdoglegs on Twitter tells criminals you’re not at home. #Brag whenback.“

Ovaj „bilbord okršaj“ izazvao je veliku pažnju na društvenim mrežama u Velikoj Britaniji, a mnogi misle da je montiran i unapred dogovoren. Šta vi mislite?

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!