Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 776

Reklama za bezbednu vožnju od koje zastaje knedla u grlu!

0

SVET – Odeljenje za bezbednost u saobraćaju Ministarstva za životnu sredinu Severne Irske lansiralo je reklamu koja je toliko brutalna da je njeno emitovanje na televiziji zabranjeno pre devet sati uveče.

Budućnost odnosa s javnošću je u digitalnom PR-u

0

Zahvaljujući partnerstvu agencije za PR i medijski konsalting Headline i agencije za promociju na digitalnim medijima D-kit, biznis klijenti na jednom mestu mogu da dobiju objedinjenu uslugu koja će ih na najbolji način pozicionirati kako u tzv. mainstream medijima, tako i u digitalnom svetu. Zajedničko poslovanje neće samo objediniti off i online komunikaciju, već će omogućiti implementaciju znanja i iskustva izraelskog suosnivača, velike agencije iSOCIA.

Kako su društvene mreže promenile komunikaciju?

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću u utorak 1. jula od 18 časova u prostorijama In Centra (Cara Lazara 5-7, Beograd) organizuje predavanje na temu „Kako su društvene mreže promenile komunikaciju“. Predavanje će održati Miloje Sekulić, E-PR direktor i suvlasnik digitalne agencije Homepage.

Penzionere u Hrvatskoj razljutila VIP reklama

0

REGION – Hrvatska stranka penzionera ogorčena je kampanjom mobilnog operatera VIP kojom se, napominju, diskriminišu starije osobe. Poigravajući se uvreženim predrasudama o starijim osobama, ova kompanija šalje neprihvatljivu poruku o tome kako su starije osobe smetnja u društvu – napiminju u HSU.

Interno komuniciranje u vreme prestukturiranja preduzeća i krize

0

Koliko je novinskih napisa osvanulo kada su, zbog privatizacije ili promene rukovodstva, nezadovoljni radnici blokirali fabriku, preduzeće, Vladu, ili kada su se žalili na nesavesno upravljanje firmom? Priznaćete mnogo.

Potez kompanije Coca-Cola o kome priča ceo svet

0

SVET – Hello Happiness of Coca Cola naziv je dirljive reklame, a zapravo je reč o kombinaciji sa kratkim dokumentarcem, o siromašnim radnicima sa jugoistoka Azije koji dolaze u Ujedinjene Arapske Emirate u potrazi za zaradom.

Poznati finalisti Euro Effie 2014

0

SVET – Žiri prvog kruga takmičenja Euro Effie 2014 odabrao je 44 rada koji su kao finalisti prošli predselekciju žirija. Finalisti dolaze iz 34 agencije i 11 zemalja. Nemačka je na vrhu liste sa 17 radova, UK sa 9 i Francuska sa 4.

„Knjaz Miloš“ predstavio najveću bocu na vodi

2

Kompanija Knjaz Miloš predstavila je na Adi Ciganliji Knjaz Miloš bocu nesvakidašnjih razmera. Najveća boca na vodi, jedinstvena u svetu, visoka je 15 metara, a nosi je čelična konstrukcija koja okružuje gejzir na Adi. Knjaz Miloš boca na Adi, upotpuniće mapu atrakcija u regionu i doprineti stvaranju svetskog imidža Beograda i Srbije, a i predstavlja odličan gerila marketing za ovu kompaniju.

Tajna uspeha je zapravo u otkrivanju očekivanja klijenta!

0

Ivica Spasovski, trenutno kreativno direktor agencije McCann Tirana, a koji je 2009. godine na istoimenoj poziciji sa agencijom McCann Skopje osvojio zlatnog kanskog lava za kampanju „Proveri ih“, specijalno za Marketing mrežu govori koliko košta originalna ideja, u kojoj meri su klijenti danas spremni da plate originalnost i kako urediti oblast pitcheva.

Strategija online komunikacije brenda Starbaks

0

Starbaks je jedan od globalnih brendova koji su najranije prihvatili, koristili, prepoznali snagu društvenih medija i tako preuzeli lidersku poziciju. Preko pet godina njegove strategije igrale su značajnu ulogu u njihovom rastu, što je rezultovalo sa preko 18.000 Stabucks-a u 60 zemalja, ali i u povećanju broja fanova na društvenim mrežama – Facebook 35 miliona fanova, Twitter 5 miliona fanova.