Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Groznica digitalne večeri

Digital Night, veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije u ovom domenu, održano je u petak u Clubu Reset blizu Novog Sada. Sam događaj okupio je mnogobrojne poznate i uticajne ličnosti iz sveta digitalnih i društvenih medija, kao i javne ličnosti, sportiste, glumce, novinare i blogere.
U okviru Digital Night-a prisutni su mogli da vide premijerno novi, atraktivan sajt magazina Story dizajniran po uzoru na velike svetske sajtove koji se automatski prilagođava formatu ekrana uređaja sa kog mu pristupate. Prisutni gosti mogli su da isprobavaju različite digitalnie aktivacijama koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru Cluba Reset. Aktivacije kao što su Kinect tehnologija nudile su mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu, dok je Augmented Reality aktivacija prenosila kreativan sadržaj sa postavljenih postera putem posebne mobilne aplikacije događaja.
IMG_0374Pozitivni buzz među prisutnima i na Tviteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. Media Wall-u, a podrazumevala je snimanje i share-ovanje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su nagrađeni Nike opremom i wellness vaučerima koje je omogućila Hotel Galerija.
Vrhunac večeri bilo je proglašenje pobednika koji je osmislio najkreativniji naziv za Digital Night koktel, specijalno napravljen za ovu priliku, a dobro raspoloženje se nastavilo i tokom Digital Night Smirnoff Party-ija kada su se smenjivali najveći hitovi sa domaće i svetske scene.
Najveći utisak koji su prisutni poneli sa ove večeri je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom sa njihov predstavljanjem u digitalnom svetu, na društvenim mrežama. Ovaj inovativni koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage koja je organizator ovag događaja.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!