Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kampanja za medijsku pismenost

Konferencijom „Ne daj da te spinuju“, koja je održana u Medija centru, završena je prva faza multimedijalne kampanje za medijsku pismenost. Ova kampanja je deo šireg projekta Kampanja za medijsku pismenost, koji je Medijska koalicija pokrenula sa ciljem razvijanja kritičkog korišćenja medijskih sadržaja kod srednjoškolaca, a osmislila i realizovala P.R.A. agencija.
Multimedijalna kampanja otpočela je krajem marta, emitovanjem radio i TV spotova na lokalnim i regionalnim radio stanicama i televizijama, objavljivanjem edukativnih tekstova o medijskoj pismenosti u lokalnim štampanim medijima, a sve je bilo praćeno onlajn kampanjom. Od tada pa do kraja jula emitovano je šest radio spotova na devet radio stanica i pet televizijskih spotova na deset televizija, objavljeno je više od 50 edukativnih tekstova o medijskoj pismenosti u štampanim medijima i još više na portalima. Tokom leta su se Radio B92 i TV B92 Info priključili kampanji i emitovali spotove, a od jeseni će se priključiti i javni servis.
„Ovom kampanjom smo hteli da mladima prenesemo neka od novinarskih pravila koja mediji sada ne poštuju – da ne veruju samo jednom mediju, već da posmatraju više medija, da shvate da u jednom novinarskom prilogu mora da bude više izvora i da oni sami upoznaju novinarske standarde. Zbog toga smo i pokrenuli ovu kampanju, koja je bila realizovana na televiziji, radiju, a najviše na internetu i vrlo smo zadovoljni postignutim efektima. Odziv mladih je bio veći nego što smo očekivali“, rekao je dr Predrag Vujović, direktor P.R.A. agencije.
Značajan deo kampanje je bio onlajn, jer je istraživanje pokazalo da se mladi u velikoj meri informišu preko društvenih mreža. U okviru onlajn kampanje održan je i nagradni konkurs, na koji je pristiglo dvadesetak radova. Najviše glasova je osvojio Dušan Arsovski, student filozofije iz Beograda, koji je sa svojim drugovima snimio video „Sivi spinuje“. Na završnoj konferenciji u Medija centru uručene su mu nagrade, tablet računar i školarina u Poslovnoj školi za public relations.

Foto: Fonet

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!