today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

Krizno komuniciranje svakako nije nešto čemu se nadate u komunikaciji sa zajednicom korisnika na društvenim mrežama, ali ga očekujete. I na njega morate biti spremni, odnosno za ove situacije – pripremljeni.
Među najvažnijim ciljevima kompanija koje imaju aktivno vođene profile na društvenim mrežama jeste uspostavljanje kvalitetnih odnosa sa svojim korisnicima. To znači da im kompanije moraju biti spremne pomoći, pogotovo kada se radi o kriznim situacijama jer ih tada njihovi korisnici najviše trebaju i zato što upravo one, ako nisu pravilno upravljane, mogu naneti veliku štetu po ugled kompanije.
Donosimo vam pet saveta o tome kako se ponašati u kriznim situacijama.

1. Budite pripremljeni!
Neke krize možete predvideti i za njih uspostaviti unapred definisana pravila kojih se moraju pridržavati svi uključeni u upravljanje situacijom. Ovaj deo pripreme uključuje i odgovore na sva potencijalna pitanja. Osim toga, možete imati generalni plan o tome kako se ponašati u slučajevima krize koja se još nije dogodila, a u kojem ćete definisati tim ljudi koji će se njome baviti i kako će to činiti.

2. Budite prisutni i dostupni!
Gde god da se vaša kriza zbiva, ona će se vrlo brzo odraziti na društvene mreže, a pogotovo na vaše profile na društvenim mrežama. I na njima morate biti prisutni mnogo intenzivnije nego inače te pažljivo slušati i pratiti reakcije korisnika na ono što se zbiva. Osim toga, dozvolite zajednici da vas kontaktira na sve načine koje omogućavaju društvene mreže.

3. Budite brzi!
Doba dana, noći, nedelje… U kriznim situacijama nije važno. Važno je da korisnicima brzo odgovarate na komentare koje pišu kako zbog odugovlačenja situacija ne bi dodatno eskalirala. Važno je da zajednica zna da ste tu i da ste spremni odgovoriti na sva njena pitanja, nedoumice, kritike i slično. I to u vrlo kratkom roku.

4. Budite iskreni i transparentni!
Stara izreka da su u laži kratke noge posebno dolazi do izražaja na društvenim mrežama jer korisnici vrlo brzo prepoznaju govorite li istinu ili ne. U kriznim situacijama morate komunicirati istinu i samo istinu kako vam se, u suprotnom, neistine i netransparentnost poput bumeranga ne bi vratile i kreirale još veći problem.

5. Budite konzistentni!
Poruke koje komunicirate moraju biti dosledne na svim kanalima putem kojih ste u kontaktu sa svojim korisnicima. Upravo iz ovog razloga nužno je jasno i precizno definisati sled i lanac komunikacije u situacijama krize kako bi osobe zadužene za davanje informacija uzbunjenim korisnicima uvek imale na raspolaganju tačne i dosledne informacije.
Osim navedenog, budite spremni na to da, koliko god se trudili, nećete moći pomoći i ugoditi baš svima. Takođe, svaka industrija ima svoje specifičnosti i zakonitosti komunikacije, pa i na njih morate obratiti pozornost.

Više informacija pronađite na sajtu agencije Jasno & Glasno.

Autor teksta: Milica Cetinić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!