Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 773

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja

Potrošači žele sve više personalizovanog sadržaja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije Yahoo. Ispitane su potrebe 6.000 ispitanika od 13 do 64 godine i došlo se do zaključka da je visoka svest o potrebi peronalizacije sadržaja na pretraživačima, kao i da bi to doprinelo efikasnosti njihovog pretraživanja i relevantnosti sadržaja.

Opstanak brendova zavisi od sposobnosti da se promene

0

Repozicioniranje brenda jedan je od najkompleksnijih i najsveobuhvatnijih marketinških poduhvata. Samo uz veliku hrabrost i jasnu viziju kompanije se odlučuju na tako radikalan potez.

Kako je kriza promenila potrošače?

0

Pre krize koja im je u velikoj meri umanjila profite, vodeći trgovci u našoj zemlji najmanje su voleli kupce koje su u neformalnim razgovorima nazivali „skidačima jagoda sa šlaga”. Tako su označavali sve one potrošače koji su u prodavnice ulazili sa spiskovima i katalozima i kupovali samo ono što je na akciji. Danas, kada su prometi u srpskoj maloprodaji i do 30 odsto manji nego pre 2008. godine, raduju se i takvim kupcima, a onih koji „skidaju jagode sa šlaga” proteklih godina bivalo je sve više.

Kreiraj reklame za velike svetske brendove!

0

SVET – Da li ste nekada poželeli da kreirate reklamu za neki svetski brend? Evo prilike. Tongal je vrlo jednostavna platforma koja ima za cilj da poveže kreativce sa brendovima, koji žele da dobiju reklame uz nešto drugačiji brief.

Radikalne promene u marketingu u narednih pet godina

0

Prema procenama AdWeek 75 procenata budžeta za marketing trebalo bi u narednih pet godina da bude investirano u digitalnu oblast, a marketing će u narednih pet godina proći kroz radikalne promene.
Detaljnije pogledajte na infografiku ispod.

Agencije 404 – nije greška!

0

REGION – Hrvatsko tržište komunikacija od nedavno je bogatije za još jednu digitalnu i komunikacionu agenciju – 404. 404 su pokrenuli Nikola Vrdoljak i Martina Pintarić.

Digitalizacija PR stručnjaka

0

Digitalni alati pomažu, između ostalog, PR stručnjacima da identifikuju trendove i medije za targetiranje priča i ideja za nastanak i komuniciranje novih priča i poruka, za započinjanje konverzacije.

Blogbarometar 2014

REGION – Slovenačka agencija Taktik predstavila je rezultate međunarodnog istraživanja o blogerima – Blogbarometar 2014. U istraživanju je učestvovalo 149 slovenačkih blogera, a na međunarodnom nivou čak 1.360.

Drama u taksiju!

0

Tim agencije McCann Beograo osmislio je i realizovao kampanju „Drama u taksiju“ za Jugoslovenskog dramsko pozorište. Tri spota čiji akteri su glumci ovog pozorišta u prva 24 sata zabeležila su više od 200.000 pregleda na YouTube kanalu.

Ko su najuticajniji globalni PR stručnjaci?

0

SVET – PR Week objavio je listu najuticajnih i najmoćnijih stručnjaka u oblasti odnosa s javnošću, koji su između ostalog poznati po svojim efektnim globalnim strategijama, čije kompanije se šire na nova tržišta, beleže kontinuirano povećanje rasta i agencije promovišu integrisani biznis model.