Kreativno „odmeravanje snaga“!

Sonja Dragojević, Corporate Affairs & Communications u agenciji Leo Burnett Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes predstavlja priliku da agencije iz cele Adriatic regije predstave svoj rad regionalnim oglašivačima, ali i široj javnosti jer je Weekend Media Festival bez sumnje najveći regionalni događaj posvećen komunikacijama u širem smislu. Iako BalCannes nema takmičarski karakter šaljemo svoje radove od prve godine jer verujemo u njegov kvalitet i pozitivne efekte na industriju. Smatramo da treba da podržimo sve projekte koji pomažu i podstiču našu industriju, odnosno promovišu je kao važnu stavku u ekonomskom, ali i širem kulturološkom smislu. BalCannes omogućava da oglašivači ostvare uvid u ono što agencije rade u regiji, a agencijama da i bez klasičnog takmičenja „odmere snage“ kada je kreativnost u pitanju. Region svakako predstavlja dobro merilo za ono što mi radimo kao profesionalci. Pojedinačno su nam tržišta relativno mala, tako da je dobro biti i deo šire slike. Posebno dobra i pozitivna stvar kod BalCannes je žiri, odnosno činjenica da ga čine novinari. Kao i kod Epica festivala, to ga razlikuje od drugih kreativnih festivala i daje drugačiji pogled na industriju. Ipak, pored nesumnjivog doprinosa koji industriji daje novinarski žiri na BalCannes-u, čini mi se da bi tu bilo mesta za još neke članove. Na primer, stručnjake za medije, možda reditelje, kulturologe, sociologe, itd. Verujem da bi to bilo dobro, posebno kada uzmemo u obzir da se region ne može pohvaliti većim brojem novinara koji su specijalizovani za oblast marketinških komunikacija. To je moje viđenje razvoja BalCannes.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari