Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

BalCannes – idealna platforma za razmenu iskustava!

REGION – Hajdi Ćenan, izvršna direktorka hrvatske digitalne agencije Drap, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes, s obzirom da obuhvata radove iz celog regiona, izvrsno je mesto za videti šta je novo i aktualno u okruženju. Većina naših klijenata već jeste prisutna na svim tržištima regiona, te smo tako i mi aktivni u kreiranju regionalnih kampanja, a BalCannes je idealna platforma za razmenu iskustava. Osim što možemo videti šta drugi rade, i mi imamo priliku pokazati regionu naše kampanje koje su prepoznate od struke u Hrvatskoj.
Zato smo prošle godine prijavili Ekopark Kraš koji je ove godine na Danima komunikacija, uz kampanju za BabyWatch, osvojio srebrni Effie kao kampanja koja je uspeh merila ne u virtualnom, već u stvarnom svetu, dakle kroz same rezultate prodaje. Naime, ta nagrađena kampanja Životinjskog carstva podigla je godišnju prodaju čokoladica za 22%, usprkos recesiji i padu kategorije za 5% te smanjenju carina na uvozne čokoladice od ulaska Hrvatske u EU. Ekopark Kraš je tako još jedan od naših projekata kojim smo uspešno povezali virtualni i stvarni svet i pokazali kako se digitalne kampanje mogu i više nego ravnopravno nositi s kampanjama na drugim medijima i s višestruko većim budžetima.“

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!