Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 770

Top 50 reklamnih agencija prema njihovom online prisustvu

0

SVET – Da li ste se ikada zapitali – koliko je dobra vaša reklamna agencija? Koliko je dobro i kvalitetno njeno prisustvo na mreži? Koliki je vaš online brand awareness?

Nemamo čime da se ponosimo!

0

REGION – WWF i agencija Ogilvy iz Sofije (Bugarska) osmislili su i realizovali kampanju koja ukazuje na problem izumiranja Dunava i ribe u ovoj reci. Glavna poruka kampanje je „nemamo čime da se ponosimo“, jer jesetre iz Dunava iz dana u dan nestaju.

Možemo li danas govoriti o “realnom” i “virtuelnom” svetu?

U Clubu Reset u Sremskoj Kamenci, na samo nekoliko minuta od Novog Sada, 25. jula događaj #DigitalNight www.digitalnight.rs okupiće preko 250 istaknutih i uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija, kao i mnogobrojne novinare, glumce, sportiste i VIP ličnosti. Uz različite digitalne aktivacije, kao što je kinect igrica koja će se igrati na celoj višespratnoj fasadi objekta, zabavi će doprineti i nastup Lene Kovačević.

Najkvalitetniju uslugu u regionu kupac dobija u Sloveniji i Srbiji

0

REGION – Najkvalitetniju uslugu u regionu kupac će dobiti u Sloveniji, potom Srbiji, dok je, prema istraživanju agencije Heraklea u saradnji sa drugim agencijama za tajnu kupovinu, ove godine poslednje mesto zauzela BiH.

Objavljeni rezultati ECM 2014

0

SVET – Kanali mobilne komunikacije ubrzano se razvijaju, ali ih kompanije još uvek ne koriste u dovoljnoj meri – navodi se u najvećem međunarodnom istraživanju o komunikacijama u Evropi, koje sprovode Evropska asocijacija za obrazovanje i istraživanje u oblasti odnosa s javnošću (EUPRERA) i Evropska asocijacija direktora komunikacija (EACD) uz podršku međunarodne mreže PR agencija – Ketchum. Istraživanje je zasnovano na odgovorima 2.777 stručnjaka za komunikacije iz 42 zemlje, među kojima je i Srbija.

Predstavljen žiri SoMo Borca 2014.

0

Somo-nagrada_1 (1)REGION – I ove godine na Weekend Media Festivalu očekuje nas SoMo Borac, predstavljanje najboljih regionalnih radova iz digitalnog sveta. U osam kategorija – od najbolje Facebook stranice, preko izuzetnog content marketing projekta do nepobedive mobilne aplikacije – biraće se oni koji su napravili korak više.

Ideje pokreću svet, više nego novac i politika!

0

Dejan Nedić, izvršni direktor agencije FCB AFIRMA, specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je potrebno da se globalna agencija menja i na lokalnom nivou, koliko je rebrending važan za jednu kompaniju, kao i koje je tržište u okviru FCB mreže trenutno najrazvijenije.

Prenesi poruku muzikom…

0

Coca-Cola je pokrenula inovativnu kampanju pod nazivom „Coca-Cola i pesma prenose tvoju poruku“ koja za cilj ima da najpopularnije bezalkoholno piće na svetu učini još zabavnijim. Širom centralne i južne Evrope, pa i u našoj zemlji, tokom ovog leta na Coca-Cola i Coca-Cola Zero limenkama i bocama uz čuveni Coca-Cola logo naći će se stihovi mnogih popularnih pesama, kao što su Don’t you forget about me, do trenutnih hitova poput Hey Brother.

Ad​idas odneo pobedu u real-time marketingu na Svetskom prvenstvu u Brazilu

0

SVET – Nemački sportski brend adidas odneo je pobedu na terenu i izvan njega na upravo završenom Svetskom fudbalskom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje „all in or nothing“ kampanje.

Math Man će morati malo postati Mad Man ako želi uspeti!

0

Nikola Vrdoljak, programski direktor Weekend Media Festivala, specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri su se promenila pravila igre na tržištu komunikacija u Hrvatskoj, kako je real-time revolucija dovela do promene agencijske paradigme i ocenjuje tržište komunikacija u regionu između dva festivala.