Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pohvale, kritike, ideje, iskustva, razmena mišljenja, druženje…

REGION – Ivana Tomić, informacijski stručnjak u hrvatskoj agenciji web.burza, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Tokom godine potpuno smo okupirani radom na projektima i retko imamo vremena pogledati unazad i oceniti šta smo sve napravili, na šta možemo biti ponosni, a šta je možda moglo biti i bolje. Zato je tu Balcannes. Omogućava nam da svoje projekte pogledamo iz nekog drugog ugla i da u miru prođemo kroz celi proces koji nas je doveo do rezultata s kojima smo zadovoljni. Ipak najbitnije u svemu je naći se u društvu drugih agencija iz regije s kojima ćemo razmeniti iskustva, pogledati njihove projekte, naučiti nešto novo. Pohvale, kritike, ideje, iskustva, razmena mišljenja, druženje – tako bih ja opisala Balcannes. Idealna prilika da napunimo baterije i započnemo novu radnu godinu još pametniji i s novim vrednim iskustvom.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!