Primeri uspešne komunikacije sa brdovitog Balkana!

REGION – Lejla Sokolović, Creative Director u agencije McCann Sarajevo, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes je prilika za demonstraciju znanja i umeća, ali pod svojim posebnim uslovima, što ga u mojim očima čini još dražesnijim, jer je u samoj postavci prigrlio specifičnosti imanentne tržištu Balkana. BalCannes je tako uspeo da bar na momenat rastereti kreativnu industriju jurnjave za priznanjima i poslovima, a opet joj ponudi ono što joj treba, motivaciju i primere uspešne komunikacije sa brdovitog Balkana. Zbog toga je svaki prijavljeni rad na reviji BalCannes kako potvrda poverenja u ideju iza BalCannesa tako i dokaz da radimo, da se trudimo, da znamo i umemo, ali i da možemo i trebamo da utičemo jedni na druge, i naravno, da učimo jedni od drugih.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari