Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Znanje se umnožava deljenjem!

Miloje Sekulić i Nikola Sologub iz agencije Homepage specijalno za Marketing mrežu govore zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
Miloje Sekulić, E-PR direktor i suvlasnik digitalne agencije Homepage, rekao je: “Postoji izreka koja kaže da se znanje umnožava deljenjem. Ono je nama u agenciji Homepage posebno bitno. Radimo u verovatno najdinamičnijoj grani marketinške industrije, u digitalnim komunikacijama, za koje se kaže da se žive sada, a shvataju sutra. Jedini način da učimo, osim praćenja novih servisa i alata, su dobri primeri. Kada neko u industriji nešto dobro uradi i to pokaže svi smo na dobitku. Zbog toga volimo i da podelimo ono što uradimo i da pogledamo šta su drugi uradili. Razlozi zašto smatramo da je BalCannes odlična prilika za predstavljanje inovativnih i kreativnih rešenja potvrđuju i prošlogodišnji, pozitivni utisci sa ovog festivala.“
“Prva poseta Weekendu je dosta doprinela u razumevanju tržišnih trendova kada su integrisane marketinške komunikacije u pitanju. Značaj digitalnih aktivacija i onlajn nastupa kompanija i brendova evidentno uzimaju primat i najveći brendovi uveliko koriste benefite. Weekend Media Festival je mesto koje okuplja lidere u regionu i svi koji se vide na tim pozicijama jednostavno moraju biti tada u Rovinju. Prijavom radova za ovogodišnji BalCannes želimo takođe da iskažemo pozitivan stav. Ono što možemo da otkrijemo jeste da pripremamo nova iznenađenja, ali o tome više na samom festivalu”, navodi Nikola Sologub, direktor i suvlasnik digitalne agencije Homepage.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!