Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Iskoristi PRiliku!

Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera – samo su neki od razloga zbog kojih ne biste trebali da propustite ovogodišnju konferenciju PRilika 2014.
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovaće 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.
Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremija Galbraita, globalnog direktora za strateško komuniciranje i generalnog direktora Burson-Marsteller mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku; Pola Holmsa, osnivača i CEO, Holmes Report & SABRE awards, kao i Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i bivšeg glavnog savetnika za komunikacije u BBC-u.
Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana uprave agencije Milenijum PR i Miše Lukića, predsednika Publicis Grupe.
Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni“, predviđeno je da se održe dva predavanja i radionica stručnjaka iz inostranstva, pet studija slučaja kompanija NIS, Philip Morris i IKEA, dve panel diskusije, kao i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014 za Srbiju.
Cena kotizacija za članove DSOJ iznosi 5.000, a za nečlanove 10.000 dinara. Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%, a za deset i više 20%. Članovi srodnih udruženja iz zemalja u regionu (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) – plaćaju cenu kao i članovi DSOJ, a na osnovu Protokola o regionalnoj saradnji. Članovima UNS, NUNS, UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera i drugih srodnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.
Za sve informacije u vezi sa konferencijom: drustvo@pr.org.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!