Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Iskoristi PRiliku!

Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera – samo su neki od razloga zbog kojih ne biste trebali da propustite ovogodišnju konferenciju PRilika 2014.
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovaće 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.
Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremija Galbraita, globalnog direktora za strateško komuniciranje i generalnog direktora Burson-Marsteller mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku; Pola Holmsa, osnivača i CEO, Holmes Report & SABRE awards, kao i Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i bivšeg glavnog savetnika za komunikacije u BBC-u.
Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana uprave agencije Milenijum PR i Miše Lukića, predsednika Publicis Grupe.
Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni“, predviđeno je da se održe dva predavanja i radionica stručnjaka iz inostranstva, pet studija slučaja kompanija NIS, Philip Morris i IKEA, dve panel diskusije, kao i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014 za Srbiju.
Cena kotizacija za članove DSOJ iznosi 5.000, a za nečlanove 10.000 dinara. Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%, a za deset i više 20%. Članovi srodnih udruženja iz zemalja u regionu (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) – plaćaju cenu kao i članovi DSOJ, a na osnovu Protokola o regionalnoj saradnji. Članovima UNS, NUNS, UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera i drugih srodnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.
Za sve informacije u vezi sa konferencijom: drustvo@pr.org.rs.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!