Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 752

Tržište programmatica u Evropi poraslo za 111%

0

Prva inicijativa industrije da se izmeri vrednost tržišta programmatica – automatizovane prodaja digitalnog oglasnog prostora, na evropskom nivou, potekla je od strane IAB Europe i kompanije IHS Technology. Prepoznajući sve veći značaj programmatica u ekosistemu digitalnog oglašavanja, prirodno se nametnula potreba za merenjem istog.

Stručna praksa u agenciji Grayling

0

Agencija za odnose s javnošću, Grayling, raspisala je konkurs za poziciju praktikanta, u trajanju od 3 meseca.

SeeNews lista 100 najboljih kompanija u jugoistočnoj Evropi za 2013. godinu

0

Naftna industrija Srbije (NIS) zadržala se među 10 najvećih kompanija u regionu jugoistočne Evrope po visini ukupnih prihoda u 2013. godini, pokazuju objavljeni podaci „SeeNews“, nezavisnog medija za poslovne informacije.

Igricom ukazuju na značaj upravljanja energijom

0

Nikola je sedamnaestogodišnjak sa odgovornim zadatkom – da ledinu sa samo nekoliko kuća pretvori u urbano područje, čiji će razvoj zavisiti od veštog upravljanja energijom. Nikola će možda jednog dana zaista biti inženjer koji će se baviti ovim temama, ali za sada, on je samo srednjoškolac koji klikom miša oživljava grad u Siemensovoj online igrici Power Matrix. U kućama njegovog virtuelnog naselja upravo su zasijali prozori, zahvaljujući vetrenjačama koje je postavio na obližnjem brežuljku.

Prvi licencirani PR stručnjaci u Hrvatskoj

0

REGION – Dvadeset i četvoro hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću dobilo je status Sertifikovanog stručnjaka za odnose s javnošću (CSOJ), koji dodeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ). Posedovanje CSOJ statusa predstavlja strukovnu potvrdu najvišeg nivoa profesionalne izvrsnosti.

Zašto neko nigde ne stigne, iako se kreće!

0

Najstarija kompanija na svetu je zapravo hotel koji je u porodičnom vlasništvu od 705. godine – više od 1300 godina! Satistika danas pokazuje da se 9 od 10 novoosnovanih firmi ugasi za manje od dve godine… Pitanje koje se nameće glasi: zašto neke kompanije izdrže godinama ili vekovima na tržištu, dok druge propadnu već u prvoj godini svog poslovanja?

Zašto LinkedIn treba da bude deo svakog društvenomrežnog miksa?

Rast značaja društvenih mreža u komunikaciji brendova (a i pojedinaca) se nastavlja. Ovu i sledećih nekoliko godina obeležiće trend korišćenja više društvenih mreža u ukupnom komunikacijskom miksu. Najčešće se u komunikacijskim strategijama biraju one društvene mreže s najvećim dosegom te one s „lifestyle“ predznakom, dok se poslovne i „ozbiljnije“ često zanemaruju.

U bliskoj budućnosti neće biti dizajnera…

0

Nedostaje vam ideja za razvoj sopstvenog biznisa ili vam je potreban savet vezan za poslovanje? Ne propustite mogućnost da upoznate zvezdu konferencije Brand New World Zuzannu Skalsku, koja je u evropskom poslovnom svetu poznata kao veoma koristan savetnik, pošto budno prati trenutna dešavanja u ekonomiji, društvu, tehnologiji, životnoj sredini i politici. U Beograd 9. oktobra donosi aktuelne trendove uz podršku Stimuleringsfonds Creatieve Industrie i Ambasade Holandije.

Vesti Kurira na bilbordima širom Beograda!

Osim na tabletima, smart telefonima i računarima, od sada ćete Kurirove najvažnije vesti moći da pratite i na bilbordima širom glavnog grada Srbije, saopštila je ova medijska kuća.

Šta se krije u glavama potrošača?

0

REGION – U petak, 10. oktobra održaće se druga radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će diplomirana sociološkinja i doktor komunikacija Cristina de Balanzó govoriti o neuro-nauci potrošača – istraživačkoj tehnici koja daje odgovor na pitanje šta se događa u glavama potrošača tokom interakcije s brendovima.