today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta bi mogli biti novi trendovi u oblasti marketinga za 2015.?

Šta bi mogli biti novi trendovi u oblasti marketinga za 2015. godinu, piše za marketingmagazin.co.uk Lise Pinnel iz AnalogFolk London.

1. Korišćenje nosive tehnologije
Nosiva tehnologija tek treba da doživi svoj pravi procvat. Svi smo očekivali više od nje, međutim kada su nam postale dostupne ove inovacije, nekako nismo više toliko entuzijastični. Prema istraživanju Endeavour Partners, jedna trećina korisnika odustaje od ovakvih proizvoda nakon samo šest meseci korišćenja, što dokazuje da postoji velika razlika između očekivanja korisnika i onoga što ovi proizvodi pružaju. Međutim, mi još uvek ne odustajemo, verujemo da vreme nosive tehnologije tek stiže, ali smatramo da brendovi moraju da nađu način kako bi je učinili zaista funkcionalnom.

2. Doba pristupačnih informacija
Ljudi su i dalje skeptični i nepoverljivi kada treba da otkriju previše informacija o sebi brendovima. Tok razmišljanja kada se morate registrovati na neki sajt izgleda ovako: “Da li sam spreman da brišem još jedan mail, svaki dan, do kraja života?” Ali, ako je ponuda dovoljno primamljiva, potrošači su spremniji nego ikada da ustupe svoje podatke brendovima. Na primer, 36% potrošača, iz celog sveta, spremno je podeliti svoju lokaciju putem GPSa što je duplo više nego prošle godine. Za uzvrat oglašivači nude oglašavanje prilagođeno potrebama potrošača. Zbog ove činjenice, verujemo da će u 2015. poverenje potrošača još porasti i da će brendovi biti još više povezani sa njima i moći će još direktnije da im se obraćaju.

3. Postajemo ličniji
Ova stavka je u povezana sa prethodnom. Zahvaljujući sofisticiranim algoritmima i predvidivim modelima, brendovi imaju uvid u podatke potrošača i tako mogu direktnije da ciljaju na određenu publiku, bez da oglasi završavaju u smeću, spamu i slično. Zamislite banku koja bi mogla bez problema razdvojiti novac hipoteke, kredita i tekućih računa na osnovu vašeg prethodnog ponašanja, uvek vodeći računa da imate najbolju ponudu.

4. Prihvatanje modela poslovanja okrenutih ka budućnosti
Nekada su se brendovi mogli stoički vezati za jednu ideju i predstavljajući je kao glamuroznu povećavati njenu vrednost. No, novi brendovi i start-up firme ne slede ova pravila. Usluge kao što je Uber ujedinjuju nepomirljive stubove vrednosti – u ovom slučaju jeftino, jednostavno i praktično.
Naredne godine potrošači će naučiti da više ne moraju prihvatati kompromise, ali će zato brendovi morati biti spremni na prilagođavanja i nove poslovne modele.

5. Instant zadovoljenje
Nekada je “primiti paket u roku od 48 sata” (uz pretpostavku da ste ga naručili prepodne), značilo plaćati astronomske cene. Danas, ne samo da je ova usluga pouzdana nego je obično i besplatna. Čini se da ni to nekada nije dovoljno brzo. Amazon je patentirao „prevremenu dostavu“ – sistem isporuke proizvoda kupcima pre nego što su ih i naručili. Kada ova usluga krene u osvajanje tržišta, sa njenim rastom rašće i očekivanja kupaca.

6. Od aktivnog do pasivnog
Pojavom pametnih telefona, kupci su preuzeli kontrolu nad brendovima, u smislu da sami mogu birati sadržaj kojem žele biti izloženi. Potrošači sigurno neće odustati od ovakve kontrole, a čini se da je sve više i koriste. Brendovi pokušavaju držati korak sa ovim te ne žele više biti pasivni.
Uvođenjem raznih senzora u tehnologije brendovi žele aktivno da učestvuju u životima potrošača, tako što izmišljaju satove koji mere otkucaje srca, slušalice koje same biraju muziku zavisno od vašeg raspoloženja, a najavljeno je još niz ovakvih tehnologija koje će automatski vršiti neke funkcije koje smo do sada morali sami da radimo.

A pobednik je …
Moderni potrošač ima i povećana očekivanja. Ako brendovi žele ispuniti ova očekivanja moraće zahteve shvatiti vrlo ozbiljno, što znači da će unutar svojih firmi morati da prave reorganizacije i da smišljaju drugačije pristupe proizvodima, oglašavanju i potrošačima.

Izvor i foto: marketingmagazin.co.uk

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!