Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 753

Señor proglašen INdoor kreativcem 2014.

0

U sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju održan je izbor za INdoor kreativca 2014. na kojem je „Kosooki“ – rad agencije Señor za tanke Toshibine tablete osvojio prvo mesto.

Zbog googlanja, javnost je oguglala na marketing!

0

Još nemate content marketing strategiju? Krajnje je vreme da je izradite jer taj oblik marketinga dokazano privlači kupce i gradi stvarno poverenje između brendova i potrošača. Content marketing promoviše brend ili proizvod korišćenjem spoja informacija i zabave. Prema članku nedavno objavljenom na web stranici Forbes magazina, nema znakova usporavanja njegovog predviđenog eksplozivnog rasta u 2014. godini.

Budućnost TV oglašavanja

„Budućnost TV oglašavanja“ novo je istraživanje Discovery Networksa, nastalo u saradnji sa The Future Foundation i Research Now, a koje je predstavljeno na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Cilj istraživanja je utvrditi kako se TV oglašavanje menja i kako bi moglo izgledati u budućnosti za gledaoce u Srednjoj i Istočnoj Evropi, Bliskom Istoku i Africi (CEEMEA).

Novinarstvo jeste u krizi, ali ne propada!

REGION – O trenutnom stanju novinarstva ni među novinarima nema saglasnosti, pokazala je panel diskusija „Šta je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj“ na Weekend Media Festivalu.

Uloga vizuelnog u digitalnom marketingu

0

Početkom godine dosta se pisalo i predviđalo o ulozi vizuelnog u digitalnom marketingu. Jedno je bilo sigurno – da će s vremenom biti sve važnije. To se i dogodilo, odnosno trenutno je njegova uloga ogromna.

Krizna komunikacija u eri društvenih medija

0

Tragičan nestanak dva aviona Malaysia Airlines sa putnicima i posadom dokaz je koliko je danas uloga društvenih medija važna u kriznoj komunikaciji. Društveni mediji transformisali su kriznu komunikaciju u praksi. Međutim, da li su se principi komunikacije zaista promenili?

Marketing – previše važan da bi se njime bavili samo marketingaši

0

REGION – Marketing je srce svake kompanije ili, kako je to rekao Drucker, samo marketing i inovacije u preduzeću stvaraju dodatnu vrednost, sve ostale funkcije stvaraju troškove, zaključak je panela „Marketing – previše važan da bi se njime bavili samo marketingaši“, održanog u okviru Weekend Media Festivala. Marketing je taj koji gradi brandove i odnose s potrošačima te stvara dobre poslovne rezultate.

Microsoft Dynamics CRM – ujedinjenje marketinga i prodaje

0

Kompanija Microsoft najavila je da će Microsoft Dynamics CRM 2015, kao i ažuriranja za Microsoft Dynamics CRM Online i Microsoft Dynamics Marketing usluge, biti dostupni u četvrtom kvartalu 2014. godine.

Pogled preko plota!

0

REGION – Oglašavanje i štampani mediji odumiru, dok internet oglašavanje konstantno raste, zajednički je zaključak stručnjaka iz regiona, koji su učestvovali na panelu „Pogled preko plota“, u okviru Weekend Media Festivala. Iako je televizija još uvek vodeća u oglašavanju, trendovi govore da će internet ubrzo preuzeti primat u oglašavanju.

Agencija BBDO Zagreb dobila pitch za Beck’s!

0

REGION – Marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom tenderu kompanije Molson Coors Europe, u čijem sastavu radi i Zagrebačka pivovara, osvojila je projekat promocije piva Beck’s. Ovo je prvi put da se na prostoru srednje Evrope TV spot za jedan od najsnažnijih svetskih pivarskih brendova snima nezavisno od globalnom timu u Bremenu.