SVET – Predsednica Creative Standards International Nancy Ross proglasila je pobednike 22. Cresta International Advertising festivala u 12 glavnih kategorija.
Agencija godine, drugi put za redom, sa sedam osvojenih nagrada je Forsman & Bodenfors, Gothenburg. Osvojili su četiri Grand Prixa za saradnju sa Volvo kamionima. Srebrnu nagradu za TV spot osvojio je UNICEF za spot „The Good Guys Christmas“. HEIMAT iz Berlina nagrađen je u kategoriji Promocija & Podsticaj za kampanju “Hornbach čekić”. Swisscom je nagrađen srebrom za integrisanu kampanju, a Hornbach čekić za Televizija/Bioskop/Online Film kategoriju.
Agencija Åkestam Holst iz Stockholma osvojila je Grand Prix u kategoriji Outdoor competition za kampanju rađenu za Apotek Hjartat – „Blowing in the Wind“. Ova kampanja donela je agenciji zlato u kategoriji Branded Entertainment.
Agencija Hakuhodo, iz Tokyo osvojila je Grad Prix u kategoriji Ambient Media za kampanju rađenu za klijenta Inakadate Village, naziv kampanje je „Rice-Code“.
Mreža godine je Havas Worldwide. Deset agencija ove mreže imale su zajedno 76 poena.
Više informacija o svim nagrađenima pronađite na sajtu cresta-awards.com