today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sedam ideja za više kreativnosti

Brzo. Brzo i pomalo nepotpuno. Brzo, nepotpuno i površno. Mnogo je reči kojima možemo da opišemo današnje poslovanje i funkcionisanje u svetu koji se menja brže nego što mi možemo da pratimo. Kako onda uz tolike promene odgovoriti na potrebe klijenata i potrošača koje rastu i koje je sve teže diverzifikovati?
Predstavljamo vam nekoliko ideja koje mogu da pomognu pri prilagođavanju ovim promenama:

1. Maštajte
Mnogi od nas postavljaju ciljeve. Ili bar tako mislimo. I ciljevi su super. Ukoliko to stvarno radite, spadate u nekih 6% ljudi na planeti. I ono što će vas dovesti do neverovatnih ciljeva jeste mašta. Naš mozak ne pravi razliku između realnosti i mašte. Zašto mu onda ne bi poklonili slikovite i žive ideje naših proizvoda za koje će on dalje smišljati načine kako do njih da dođe? Zašto ne bi popričali sa njim i rekli mu šta tačno želimo, u samo par reči?

2. Manje je više
U jednom trenutku naš mozak može da se fokusira na 7+/- 2 informacije (G. Miller 1956.) i ukoliko u reklamama bombardujemo našu publiku sa mnogo detalja, glavna poruka može da ostane neprimećena.

3. Pričajte priče
Mnogi ljudi vole priče. Ako vašu priču koja priča priču o proizvodu ili usluzi stavite u odgovarajući kontekst, aktiviraćete desnu stranu mozga vaše publike, koja je kreativna, i koja im dozvoljava da sami nađu smisao poruke i zauzmu stav. Nakon što se zauzme stav, javlja se prirodna težnja da se ponašamo u skladu sa tim stavom.

4. Povratna informacija (feedback) je najveći prostor za razvoj
Slušajte vaše klijente. Zatim ih čujte. I za kraj pokušajte da razumete. I samo radi zabave, pokušajte da zamislite sebe (ili vašu kampanju, proizvod) kako usvajate to što predlažu. Ako je neki deo i nejasan, uvek možemo da pitamo: “Na šta tačno misle kada nam to kažu? Kako bi tačno nešto bilo bolje ako se …?”

5. Zapisujte. Škrabajte.
Inspirativni trenuci se dese. U kolima, za vreme slušanja pesme, u prodavnici, dok spavamo … Zapišite i skicirajte ono što ste dobili kao ideju. Dajte vašem mozgu dodatne slike koje može da projektuje u akcioni plan.

6. Izađite iz zone komfora
Ako uvek stvari radimo na jedan način, takav rezultat ćemo i dobiti. Uradite nešto što do tada niste radili. Skočite padobranom, prijavite se za ples, zaljubite se slučajnog prolaznika, uzmite nenadani odmor. Šta god. Svakako nešto što ne liči na vas. Tako se raste i razvija.

7. Preuzimajte rizik
Neuspeh je super stvar. Zato što tako najbolje učimo. I sasvim je u redu da pogrešimo. I jednom i dvaput i … Ključna stvar je koliko učimo iz svakog neuspeha.

I pored tehnike i tehnologije koja nas okružuje, nekako se uvek vraćamo na čoveka i na njegovu strukturu kako funkcioniše u svakodnevnom okruženju. Ukoliko naučite da formulišete poruke koje su krojene prema publici, bliži ste da vaša ciljna grupa dobije pravu informaciju, na pravi način.
Jedan od načina da se obuhvate sve navedene stavke svakako jeste trening NLP Practitioner u NLP Centru koji počinje 29. novembra.

Više informacija o treningu NLP Practitioner možete naći na http://nlpcentar.com/vesti/trening-nlp-practitioner-u-beogradu/

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!