Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 754

Reklame sa simbolima smrti – opravdane ili ne?

0

Reklamne kampanje retko imaju za cilj da uplaše ili rastuže publiku, međutim, istraživanje koje je sprovela grupa holandskih stručnjaka sa unuverziteta Radbud u Nijmegenu objavljeno u američkoj reviji „Psihologija i marketing“ pokazalo je da reklame sa simbolima smrti doprinose boljoj prodaji.

Pitch ili Pitchvajz?

0

Panel diskusija „Perfect Pitch to Pitch Perfect“ održana je u petak na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Učesnici panela Damir Ciglar (HURA, Hrvatska), Ejub Kučuk (Mita Group, BIH), Špela Levičnik Oblak (LUNA TBWA, Slovenija) i Lea Stanković (Communis DDB, Srbija) razgovarali o najvažnijim problemima i samoregulaciji u oblasti pitcheva.

Konferencija wwvršac od 31. oktobra do 1. novembra

Internet konferencija wwvršac, održaće se od 31. oktobra do 1. novembra, a predstaviće pozitivne primere onih koji svakodnevno žive i rade koristeći Internet kao osnovno sredstvo komunikacije i obavljanja posla iz Srbije.

William Fenton član žirija SPORTO nagrade

0

REGION – William Fenton, član Upravnog odbora Evropske asocijacije za sponzorstva, potvrdio je da će ove godine biti član žirija za dodelu SPORTO nagrada. On će se ujedno pridružiti petočlanom žiriju, koji čine Maja Makovec Brenčič (EF in UL), Mojca Avšič (Mercator), Tomaž Krajnčič (Hypo Alpe Adria Bank), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić) i Dejan Kozlina (Olimpijski komite Srbije).

Kanal N1 počinje emitovanje do polovine oktobra

Novi regionalni informativni televizijski kanal N1, koji će moći da prate gledaoci u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, trebalo bi da počne sa emitovanjem u prvoj polovini oktobra. Na predstavljanju N1 na Weekend Media Festivalu u Rovinju rečeno je da će oko 50% informacija biti lokalnog karaktera, dok će ostatak biti informacije iz regiona i sveta. Očekuje se da će kanal N1 pratiti oko osam miliona ljudi iz regiona.

Potpun dan u životu jednog PR-ovca

0

“Kada bi na zemlji sve bilo razumno, ništa se ne bi dogodilo.” – Dostojevski

McCann Beograd – agencija godine!

0

REGION – Na Weekend Media Festivalu, u okviru revije najboljih regionalnih reklamnih agencija BalCannes, predstavljeno je 25 najkreativnijih kampanja iz šest zemalja regiona (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Pored toga, ove godine prvi put je dodeljena nagrada za Agenciju godine, a koja je pripala agenciji McCann Beograd.

Pet SoMo Borac nagrada za Srbiju!

0

REGION – Na Weekend Media Festivalu u Rovinju dodeljene su SoMo Borac nagrade, koje prepoznaju najbolje digitalne marketinške radove i otkrivaju koji nas trendovi očekuju sledeće godine. SoMo Borac je ove godine okupio velik broj digitalnih profesionalaca i pre samog događanja – sveukupno je bilo 135 prijava iz cele regije – a najbolje je ocenjivalo 18 regionalnih stručnjaka.

Argeti i Publicisu srebrna Euro Effie nagrada!

0

REGION – Kampanja „Odobrile mame“ kompanije Atlantic Grupa za brend Argeta paštetu, koju je sprovela u regionu u saradnji sa agencijama Publicis Slovenia, Atlantic Media, Publicis Macedonia, Alert i MITA osvojila je srebrnu Euro Effie nagradu u kategoriji robe široke potrošnje. Ova kampanja ocenjena je kao najuspešnije implementirana u Evropi, a na osnovu rezultata prodaje i izgradnje reputacije brenda.

Amerikanci ne veruju medijima!

SVET – Poverenje Amerikanaca u medije u njihovoj zemlji opet je na najnižem nivou, budući da mnogi među njima ocenjuju da su previše levo orentisani ili su previše konzervativni, ističe se u anketi objavljenoj u sredu, prenosi Hina.